تاریخ انتشار :جمعه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۸
کد مطلب : 8176
مدیرکل بازرسی شهرداری قم با اشاره به تدوین برنامه اجرایی این اداره کل در سال جاری، از شروع بازرسی‌های دوره‌ای مناطق خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری بهاءالدین دشتی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به برگزاری جلسات مختلف با روسای ادارات زیرمجموعه اداره کل بازرسی اظهار داشت: این جلسات به‌صورت مستمر و فشرده به‌منظور تدوین برنامه عملیاتی این اداره کل در سال ۱۴۰۱ برگزار و راهبردهای برای سال جاری مشخص شد.

وی با بیان اینکه با بررسی وضعیت موجود و بنا بر اهداف پیش رو، راه‌حل‌های ممکن و اقدامات ابتکاری مورد ارزیابی و پایش قرار گرفت، تصریح کرد: در نهایت برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۱ تدوین و همکاران اداره کل موظف به اجرای آن هستند.

مدیرکل بازرسی شهرداری قم خاطرنشان کرد: اهم موضوعات عبارت است از برنامه‌ریزی جهت استقرار در مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری قم جهت بررسی‌های دوره‌ای، میدانی، رسیدگی به شکایات واصله و … .

وی از شروع بازرسی دوره‌ای مناطق از منطقه هشت به‌منظور بررسی کارشناسی پرونده‌های مالی، شهرسازی و عمرانی خبر داد و گفت: پیرو تدوین برنامه عملیاتی اداره کل بازرسی شهرداری، نخستین مرحله از استقرار محلی همکاران در منطقه ۸ با تشکیل جلسه هماهنگی و معارفه از روز ۲۱ اردیبهشت‌ماه آغازشده است.

دشتی یادآور شد: مقرر شد جلسات کارشناسی به‌صورت استقرار در محل و بررسی پرونده‌های منطقه ۸ در حوزه‌های مالی، شهرسازی، املاک و فنی و عمرانی انجام گیرد که شهروندان می‌توانند موضوعات شکایات خود را ابراز و پیگیری نمایند.

انتهای پیام/***

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcd.50j2yt0f9a26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما