تاریخ انتشار :جمعه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب : 8172
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم از پیش‌بینی بودجه 96 میلیارد ریالی این سازمان در سال 1401 خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سیدرضا حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به عملکرد بودجه‌ای سازمان پایانه‌ها در سال گذشته اظهار داشت: بودجه ۱۴۰۰ سازمان پایانه‌ها هشت میلیارد و پانصد میلیون تومان بود و علیرغم شرایط کرونا و خساراتی که به بخش مسافربری وارد شد، اما با این وجود، منابع درآمدی ۹ میلیارد و ۸۴۹ میلیون تومان در اصلاحیه بودجه بسته شد.

وی با بیان اینکه در بودجه ۱۴۰۰ مبلغ ۴ و نیم میلیارد تومان کمک مرکز به سازمان در نظر گرفته‌شده بود، ابراز کرد: بودجه سال جاری مبلغی بالغ‌بر ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده که این بودجه بدون کمک مرکز بسته‌شده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم ادامه داد: سازمان پایانه‌ها پروژه عمرانی ندارد و عمده‌ترین سرفصل درآمدی هزینه‌های پرسنلی و اداری است که از ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان حدود ۸ونیم میلیارد هزینه‌های اداری و پرسنلی و جاری است.

وی با تأکید بر اینکه پروژه‌ها عمدتاً با اعتبارات مرکز در این سازمان تعریف می‌شود، خاطرنشان: سازمان پایانه‌ها با ۳۸ پرسنل در حال خدمت‌رسانی به مردم است.

حسینی پایانه‌های تحت نظارت این سازمان را موردتوجه قرار داد و یادآور شد: پایانه‌های مرکزی، فدک، پارک‌سوار شمالی و خرمشهر مکان‌هایی بوده که خدمات سفر به مسافران ارائه می‌شود.

انتهای پیام/*

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcj.aeofuqev8sfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما