تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۷
کد مطلب : 8166
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از آغاز به کار دومین جشنواره رسانه‌ای شهر ما خبر داد.
آغاز فرخوان دومین جشنواره رسانه‌ای شهر ما
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی کلانترزاده با اشاره به اهمیت فعالیت تخصصی رسانه‌ها در حوزه مدیریت شهری اظهار داشت: شهرداری قم از حضور خبرنگاران و مطالبه‌گری تخصصی رسانه‌ها در حوزه مدیریت شهری استقبال کرده و شرایط حضور فعال آن‌ها را فراهم می‌کند.

وی موضوعات دومین جشنواره رسانه‌ای شهر ما را مورد توجه قرار داد و افزود: جشنواره رسانه‌ای شهر ما در ۸ بخش مفاهیم ارزشی در حوزه مدیریت شهری، محیط زیست شهری، عمران و آبادی، شهر هوشمند و خلاق، برنامه محوری در راستای ارتقاء کیفیت زندگی و هویت و کالبد شهر تعریف شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم ادامه داد: دیگر بخش‌های جشنواره حکمرانی و پارلمان شهری، ترافیک و حمل و نقل، فرهنگ و سبک زندگی شهروندان و جهانشهر بوده که خبرنگاران و متخصصان حوزه شهری می‌توانند آثار خود را در این بخش‌ها به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی بخش‌های اصلی جشنواره را نیز یادآور شد و گفت: خبر، تیتر، گزارش، مصاحبه، عکس خبری، گزارش تصویری، مستند‌های رسانه‌ای، یادداشت و تحلیل و نقد ۱۰ بخش اصلی جشنواره بوده و یک بخش ویژه جهاد تبیین در مدیریت شهری نیز در نظر گرفته شده است.

کلانترزاده مهلت ارسال آثار را نیز یادآور شد و گفت: اهالی رسانه از ۲۷ اردیبهشت تا ۲۸ خرداد می‌توانند آثاری که از نیمه دوم آبان ۹۹ تولید شده را برای جشنواره ارسال کنند و به سه نفر در ۱۰ بخش عمومی و یک نفر در بخش ویژه جوایزی اهدا خواهد شد.

وی در پایان زمان مراسم اختتامیه دومین جشنواره رسانه‌ای شهر ما را ۱۴ تیر به مناسبت روز شهردار اعلام کرد و گفت: همزمان با مراسم اختتامیه چهار کارگاه تخصصی در حوزه رسانه نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/****ن

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcc.eq4a2bqsela82.html
نام شما
آدرس ايميل شما