شنبه ۴ تير ۱۴۰۱
پاسخگویی مستقیم مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم به درخواست‌های شهروندان در سامانه ۱۳۷
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با حضور در سامانه ارتباط مردمی 137 شهرداری، پاسخگوی مستقیم مطالبات و درخواست‌های شهروندان بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی کلانترزاده امروز در آغاز پنجمین دوره از طرح “شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو”، با حضور در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ به‌صورت مستقیم پاسخگوی مطالبات و درخواست‌های شهروندان قمی بود.


مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم در این حضور، به ۲۳ تماس مردمی در حوزه مختلف مانند فضای سبز، خدمات شهری، ساخت‌وساز، فضاسازی محیطی و… به‌صورت مستقیم پاسخ داد.


طرح “شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو” که دوره پنجم آن امروز همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی آغاز شد، ارتباط مستقیم مدیران شهری و شهروندان را ممکن کرده و شهروندان چهارشنبه هر هفته از ساعت ۱۰ الی ۱۲ می‌توانند با سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم تماس گرفته و مطالبات خود را با مدیران مطرح کنند.


لازم به ذکر است تمام تماس‌ها به‌صورت مستقیم پیگیری شده و به شهروندان پاسخ داده می‌شود.***


 


 


 


انتهای پیام/

*نام و نام خانوادگي :

پست الکترونيکي :

*مطلب :
۱) نظراتی را که حاوی توهین، هتاکی و افترا باشد را منتشر نخواهد کرد .
۲) از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد .
۳) لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید .
۴) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید .
آخرين عناوين
پربازديدها
پربحث ترین ها