تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۷
کد مطلب : 8159
دهمین جشنواره استعدادیابی خوشنویسی دانش‌آموزی «نسیم مهر» به مناسبت برگزاری کنگره بزرگداشت 6090 شهید استان قم در بین دانش آموزان با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم برگزار می‌شود.
برگزاری دهمین جشنواره استعدادیابی خوشنویسی دانش‌آموزی با مشارکت شهرداری قم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری  دهمین جشنواره استعدادیابی خوشنویسی دانش‌آموزی «نسیم مهر» به مناسبت برگزاری کنگره بزرگداشت ۶۰۹۰ شهید استان قم در بین دانش آموزان دختر و پسر در شش گروه با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، اداره کل آموزش و پرورش، انجمن خوشنویسان و دبیرخانه کنگره ملی شهدای استان قم برگزار می‌شود.

دانش آموزان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند متنی را حداقل در سه سطر تا یک صفحه درباره یکی از شهدای قم شامل وصیت‌نامه، خاطره و یا ویژگی‌های شهید را بر روی برگه‌ای مناسب نوشته و حداکثر تا تاریخ ۲۰ خردادماه به معاونت پرورشی محل تحصیل خود تحویل دهند.

پس از بررسی و ارزیابی آثار، از برگزیدگان دعوت می‌شود تا در مرحله دوم که برگزاری مسابقه حضوری است شرکت کنند.

گفتنی است بررسی و ارزیابی آثار توسط اساتید انجمن خوشنویسان قم صورت می‌گیرد و در مراسم اختتامیه هدایای نفیسی به برگزیدگان اهدا می‌شود.

لازم به ذکر است آثاری در جشنواره پذیرفته می‌شوند که با خط تحریری به روش نستعلیق و با مداد با خودکار و یا خودنویس نوشته‌شده باشند.

انتهای پیام/***ع

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdce.n8vbjh8zo9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما