تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۴
کد مطلب : 8157
مدیر منطقه شش شهرداری قم گفت: عملیات آزادسازی ادامه مسیر خیابان شهید امامی با انجام تمهیدات تملکی، فنی، ایمن‌سازی، رفع مشکلات ترافیکی و عمرانی به بازگشایی نهایی رسید.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر منطقه شش شهرداری قم، احمد ترکمن با اشاره به آخرین وضعیت تملکات و احداث خیابان شهید امامی اظهار داشت: عملیات آزادسازی ادامه مسیر خیابان شهید امامی با انجام تمهیدات تملکی، فنی، ایمن‌سازی، رفع مشکلات ترافیکی و عمرانی به بازگشایی نهایی رسید.

به گفته وی، در راستای طرح‌های بازآفرینی شهری و نگاه ویژه به بافت‌های فرسوده و بحث نفوذپذیری بافت؛ با اتصال خیابان شهید رئیس کرمی به خیابان شهید فهیمی و بازگشایی معبر ادامه خیابان شهید امامی از طریق تملک املاک مجاور، شاهد کاهش چشمگیر بار ترافیکی زیرگذر امام‌زاده ابراهیم(ع) و روان‌سازی ترافیک به سمت هسته مرکزی شهر خواهیم بود.

مدیر منطقه شش شهرداری قم تصریح کرد: این پروژه به‌عنوان یکی از پروژه‌های قدیمی منطقه به شمار می‌آید که با هدف ساماندهی ترافیکی، تسهیل در تردد وسایل نقلیه و دسترسی محلی با رفع معارضین ملکی تکمیل و محدوده انتهایی خیابان شهید رئیس کرمی به سمت خیابان امامزاده ابراهیم(ع) را از بن‌بست ترافیکی خارج کرده و دسترسی ساکنان محدوده‌های بافت پیرامونی بلوار توحید و خیابان شهید فهیمی به بخش‌های مرکزی با سهولت بیشتر انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه اجرای این مسیر از خیابان با توافق معارضین ملکی همراه بود عنوان کرد: با تعاملات صورت گرفته آزادسازی مسیر انجام و عملیات جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت در دستور کار قرار گرفت و هم‌اکنون پروژه قابل بهره‌برداری است.

انتهای پیام/***ش

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcc.pq4a2bqsmla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما