تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۰
کد مطلب : 8155
شهردار قم با صدور پيامی فرارسيدن روز ارتباطات و روابط عمومی را تبريك گفت.
پیام تبریک شهردار قم به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری دکتر سقائیان‌نژاد با صدور پیامی فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

    متن پیام شهردار قم به این شرح است:

هزاران سال است که انسان بر روی این کره خاکی زندگی می‌کند و همزمان تاریخ ارتباط میان انسان‌ها نیز آغاز شده است. در دوران جدید اما مقوله ارتباطات شکل دیگری به خود گرفته است. مسائل مختلفی ارتباطات در عصر جدید را متحول کرده که از جمله آن می‌توان جدا شدن کلام از صاحبش، در دسترس بودن رسانه برای همه، تغییر مفهوم زمان و مکان و این دسته موارد اشاره کرد.

اندیشمندان تمدن را دارای چهار پایه اصلی می‌دانند؛ زیرساخت‌های اقتصادی، سامان‌‌یافتگی سیاسی، سنت‌های اخلاقی و پی‌جویی دانش و هنر. اگر نیک به مقتضیات زندگی در دهکده جهانی نگاه کنیم باید بگوییم امروز ارتباطات می‌تواند به عنوان رکن پنجم یک تمدن نقش‌آفرینی کند. هم‌اینک در عصری قرار داریم که اطلاعات، عنصر اساسی سازمان‌های اجتماعی و ارتباطات ستون فقرات ساختارهای اجتماعی محسوب می‌شوند و هیچ‌گونه قدرتی خارج از دایره قوانین ارتباطی پایدار و موثر نخواهد بود، چرا که سرمایه اجتماعی یک سازمان ارزشمندترین دارایی آن سازمان خواهد بود.

مدیریت شهری به عنوان عنصری اثرگذار و فعال در زندگی روزمره شهروندان، از حوزه‌هایی محسوب می‌شود که بیشترین نیاز را به متخصصین ارتباطات دارد. ایجاد، حفظ و استمرار فهم دوطرفه میان شهروندان و شهرداری کارکرد مهمی است که از متخصصان روابط‌عمومی انتظار انجام آن می‌رود تا  آن‌چه در شهر اتفاق می‌افتد، به‌درستی برای شهروندان تبیین شود.

۲۷ اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمام فعالان و اندیشمندان این حوزه تبریک می‌گویم.

سید مرتضی سقائیان‌نژاد 

شهردار قم

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdca.mnak49n6m5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما