تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۶
کد مطلب : 8152
شهردار قم با اشاره به اهمیت توسعه متوازن شهری گفت: باید بین اعمال تخفیفات در عوارض مختلف شهری و درآمدهای واقعی شهرداری تعادل ایجاد شود و هر دو مساله به‌صورت واحد سنجیده شود.
ضرورت ایجاد تعادل بین تخفیفات و درآمدهای شهرداری قم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری دکتر سیدمرتضی سقائیان‌نژاد امروز در چهلمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری، با اشاره به بار مالی تخفیفات عوارض شورای اسلامی شهر در مقایسه با درآمدهای مشخص مجموعه مدیریت شهری، اظهار داشت: درآمدهای شهرداری مانند مساله ارزش‌افزوده هرساله در تنگنای بیشتری قرار گرفته است.

وی بار مالی سنگین اجرای برنامه‌های فرهنگی را موردتوجه قرار داد و ابراز کرد: تجهیز و احداث خانه موزه‌های جدید، همکاری در برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان، یادواره شهدای روحانیت و کمک به مؤسسات فرهنگی از مباحثی است که باید به‌صورت منطقی و دقیقی در مجموعه مدیریت شهری بررسی شود.

شهردار قم با تأکید مجدد بر اینکه اعمال تخفیفات و درآمدهای شهری را باید به‌صورت عاقلانه و در یک صفحه واحد بررسی شود، تصریح کرد: باید تعادل منطقی بین تخفیف عوارض  و درآمدهای شهرداری وجود داشته باشد، در غیر این صورت روند توسعه شهر دچار اختلال می‌شود.

انتهای پیام/*****ش

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdch.mn6t23nziftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما