تاریخ انتشار :جمعه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب : 8146
عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: شورای اسلامی شهر قم در احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن باید با رویه و معیار مشخصی شهروندان را از ظرفیت تخفیف عوارض بهره‌مند گرداند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری حجت‌الاسلام مرتضی استقامت امروز در چهلمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری، با اشاره به لایحه اعمال ۳۰ درصدی تخفیف عوارض به اداره کل راه و شهرسازی در آماده‌سازی و احداث اراضی ۲۲ هکتاری جهت ساخت مسکن عمومی، اظهار داشت: تخفیفات عوارضی شهرداری قم در این لایحه ۱۷۰۰ خانوار را منتفع خواهد کرد.

وی ابعاد این لایحه را موردتوجه قرار داد و یادآور شد: لازم است تا سیاست و رویکرد شورای اسلامی شهر قم در خصوص اعمال تخفیف در انبوه‌سازی مسکن برای مردم و به‌خصوص اقشار مستضعف به دلیل آغاز قریب‌الوقوع ساخت مسکن در اراضی ۵۶۰ هکتاری پردیسان مشخص گردد.

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اخذ مجوز ۵۰ درصد کاهش عوارض صدور پروانه با محاسبه سال ۱۴۰۰ و پرداخت مابقی بدهی به تقسیط یک‌ساله یک موسسه فرهنگی و اجتماعی تصریح کرد: در اعمال هرگونه تخفیف عوارض به مؤسسات فرهنگی باید شاخص و معیار مشخص و ثابتی در شورای شهر و شهرداری قم وجود داشته باشد.

انتهای پیام/***ش

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdca.ynak49n6i5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما