تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۴
کد مطلب : 8144
رییس کمیته بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر قم گفت: جشنواره مادرانه از 25 تا 30 اردیبهشت ماه سال جاری با هدف تبیین مسائل مرتبط با افزایش جمعیت ویژه بانوان شهر قم در بوستان نرگس برپا شده است.
جشنواره «مادرانه» با حمایت شهرداری قم برپا شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری  نرجس نیازمند در حاشیه افتتاح جشنواره«مادرانه» در بوستان نرگس، بیان داشت: مقام معظم رهبری از سال ۹۰ تاکنون بیش از ۴۰ بار نسبت به مساله جمعیت و فرزندآوری تاکید کردند و بارها در قالب سخنرانی و برنامه‌ها نسبت به اهمیت آن در کشور هشدار داده‌اند.

وی ادامه داد: تبیین مساله جمعیت برای بانوان، توسعه فرهنگ ازدیاد جمعیت، ایجاد احساس امنیت برای خانواده‌های متدین در بوستان‌ها، توسعه اخلاق و معنویت در جامعه با استفاده از فضای بوستان‌ها، توجه به شادی و نشاط از جهت شکل‌‎گیری شخصیت سالم و با نشاط، پاسخگویی به سؤالات و شبهات جمعیت، بسترسازی فعالیت مبلغان در بوستان‌های شهری و ارتقای قدرت تحلیل بانوان نسبت به پدیده‌های اجتماعی و سیاسی معاصر از اهداف این جشنواره است.

نیازمند، با بیان اینکه ارتقای کیفیت برنامه‌های فرهنگی شاد و فرح‌بخش در راستای گسترش فرهنگ ازدیاد جمعیت از کارکردهای مهم جشنواره مادرانه است، اظهار داشت: غرفه کلینیک مادرانه، غرفه مشاوره غرفه کودک و نوجوان، غرفه مسابقه و معرفی کتاب، غرفه بانوان موفق پرجمعیت، ایستگاه هم‌اندیشی و غرفه پذیرایی هفت غرفه این جشنواره می‌باشد.

رییس کمیته بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر قم عنوان کرد: پاسخ به سوالات شرعی، پزشکی و عقیدتی، پاسخ به سؤالات بانوان در حوزه ازیاد جمعیت، برپایی میزهای مشاوره، برگزاری مسابقات متنوع، معرفی زنان موفق پرجمعیت، فرهنگ‌سازی نسبت به مساله کتابخوانی با ارائه کتاب‌های جذاب و ایجاد فضای بانشاط و فرحبخش از ویژگی‌ها و اهداف غرفه‌های این جشنواره است.

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر قم در پایان بیان کرد: این جشنواره با حمایت و مشارکت کمیته بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر قم، جامعه الزهرا و سازمان‌های پارک‌ها و فضای سبز و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قم و امور بانوان استانداری قم ترتیب یافته است.

گفتنی است جشنواره«مادرانه» از ۲۵ تا ۳۰ اردیبهشت ماه جاری از ساعت ۱۷ تا ۲۰ شب در بوستان نرگس قم برپا است.

انتهای پیام/****ش

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdci.5avct1az5bc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما