تاریخ انتشار :جمعه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب : 8143
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از طراحی کاشت 40 پروژه فضای سبز شهری در سال 1400 توسط کارشناسان این سازمان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از  واحد خبر سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان از طراحی کاشت بیش از ۴۰ پروژه  فضای سبز شهری در سال ۱۴۰۰ خبر داد و اظهار کرد: توسعه فضای سبز یکی از ضرورت‌های شهر قم بوده و در یکی از ضرورت‌های توسعه، طراحی کاشت است که طی سال‌های گذشته شکل نظام‌مندی به خود گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه پس از اجرای عملیات عمرانی، درخواست طراحی کاشت به سازمان ارسال‌شده و پس از بازدید از عرصه طرح‌های اولیه کاشت تهیه می‌شود گفت: برای هر طراحی کاشت عرصه، چند طرح آماده می‌شود و در نهایت پس از طی مراحل کارشناسی، نواقص رفع شده و با بررسی پیشنهاد فضای سبز منطقه، دو تا سه گزینه برای فاز دو نهایی شده و به کارگروه طراحی و توسعه سازمان برای تأیید ارسال می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم ابراز کرد: جلسات کارگروه با حضور کارشناسان فضای سبز برگزارشده و طرح‌ها مورد نقد و بررسی قرار گرفته و طرح برگزیده انتخاب‌شده و در صورت نیاز اصلاحات صورت گرفته و به منطقه ابلاغ می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۴۰ طرح کاشت تهیه‌شده در سال ۱۴۰۰ مساحتی بالغ‌بر ۳۵۰ هزار مترمربع را شامل می‌شود.

انتهای پیام/***

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdch.kn6t23nzxftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما