تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۳
کد مطلب : 8142
معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم با توجه به خلأ حضور ادارات فرهنگی برای خدمات رسانی به مردم بر ضرورت ورود جدی همه دستگاه‌های فرهنگی در مناسبت‌ها و ایام‌الله ملی و مذهبی، گفت: شهرداری قم نباید به تنهایی بار کم کاری بعضی دستگاه‌ها را در سطح شهر به دوش بکشد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری ابوالقاسم مقیمی در جلسه ستاد تسهیلات زائرین ویژه دهه کرامت و ایام چهاردهم و پانزدهم خرداد در سالن کرامت استانداری، ایام دهه کرامت را از زایش‌های انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: توجه به این زایش‌ها را نمی‌توان جدا از وجوه شخصیتی حضرت امام راحل و برکات رهبری ایشان در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ایران مور توجه قرارداد.

مقیمی با بیان این که میزبانی از زائران دهه کرامت و ایام رحلت بنیان گذار انقلاب اسلامی  باید به شکل مطلوب و شایسته‌ای باشد، افزود: در خدمت رسانی به زائرین و مجاورین علاوه بر بهره‌مندی از کمک‌ها و ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی، از تمامی ظرفیت‌ها مردمی و هیات های مذهبی استان استفاده شود.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم در حوزه خدمات حمل و نقل و رفاه زائرین از فرماندار قم و سازمان حمل و نقل جاده‌ای استان خواست تا با بازنگری نسبت به ارتقاء کیفیت خدمات و بهداشت سرویس‌ها و نمازخانه‌های بین راهی اقدام کنند.

وی در ادامه بر لزوم انجام بازررسی‌ها از توزیع اقلام غذایی در این ایام به خصوص تأمین آرد نانوایی‌های جمکران و اطراف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) تاکید کرد.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم با توجه به خلأ حضور ادارات فرهنگی برای خدمات رسانی به مردم بر ضرورت ورود جدی همه دستگاه‌های فرهنگی در مناسبت‌ها و ایام‌الله ملی و مذهبی تاکید کرد و افزود: شهرداری قم نباید به تنهایی بار کم کاری بعضی دستگاه‌ها را در سطح شهر به دوش بکشد.

وی در خاتمه از همه دستگاه‌های خدماتی و فرهنگی استان خواست تا در ایام میلاد پرخیر و برکت کریمه اهل بیت (س)و حضرت امام رضا(ع) با حضور جدی و همه جانبه خود در عرصه خدمت‌رسانی ادای دینی به ساحت مقدس حضرت ثامن الحجج و خواهر گرامیشان در این ایام داشته باشند.

انتهای پیام/***ش

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcg.t97rak9qxpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما