تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۳
کد مطلب : 8141
سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: از اردیبهشت 1400 تعداد 18 دفتر پیشخوان مأمور شدند که امور مربوط به صدور پروانه، نقل‌وانتقالات و کارهای دیگر را انجام دهند و تا پایان سال 1400 بیش از 10 هزار تراکنش را با کمترین تنش انجام دادند.
ثبت بیش از ۱۰ هزار تراکنش تاکسیرانی به‌صورت غیرحضوری/۹۰ درصد رانندگان تاکسی در قم کامل واکسیناسیون شده‌اند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری علی نیک در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به فعالیت‌های سازمان تاکسیرانی در سال ۱۴۰۰ ، تعداد فعالان این حوزه را موردتوجه قرار داد و اظهار داشت: ۵ هزار و ۹۱۴ دستگاه تاکسی در قم مشغول فعالیت است که ۸ هزار و ۲۰۰ نفر بروی این تعداد تاکسی کار می‌کنند.

وی با بیان اینکه بیش از ۵ هزار وانت‌بار نیز در قم فعال هستند، ابراز کرد: بیش از دو هزار کامیونت و سه هزار نفر در سرویس مدارس مشغول به کار هستند.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: درمجموع ۱۸ هزار نفر به‌صورت مستقیم زیر نظر سازمان کارکرده و امرارمعاش می‌کنند.

وی این تعداد راننده به همراه خانواده‌ها را عددی بالغ‌بر ۷۰ الی ۸۰ هزار نفر دانست و افزود: با شروع ویروس کرونا مشکلاتی را ارائه خدمات برای سازمان ایجاد شد که با برون‌سپاری بسیاری از کارها به دفاتر پیشخوان دولت حل شد.

نیک ادامه داد: از اردیبهشت ۱۴۰۰ تعداد ۱۸ دفتر پیشخوان مأمور شدند که امور مربوط به صدور پروانه، نقل‌وانتقالات و کارهای دیگر را انجام دهند و تا پایان سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۰ هزار تراکنش را با کمترین تنش انجام دادند.

وی یکی دیگر از کارهایی که در سال ۱۴۰۰ انجام گرفت را واکسیناسیون رانندگان تاکسی برشمرد و یادآور شد: شهر قم تنها و نخستین شهری بود که در مرحله نخست، واکسیناسیون ۸۰ درصد رانندگان تاکسی خود را انجام داد و تا امروز ۹۰ درصد رانندگان فعال سازمان دو دوز واکسن دریافت کرده‌اند.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم اضافه کرد: در سال ۱۴۰۰ تمام تابلوهای سر ایستگاه‌های تاکسی تعویض، نوسازی و پایه‌های آن رنگ‌آمیزی شد و بیش از ۸۰ درصد ایستگاه‌ها با چشم‌گربه‌ای مشخص شد.

انتهای پیام/***

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcf.jdciw6dyygiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما