تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۱۷
کد مطلب : 8131
با حضور امیر دریادار حبیب الله معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی سیاری و امیر سرتیپ محمودی و دیگر فرماندهان ارتش و سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران و خانواده‌های معظم شهدای ارتش از المان شهید محمد فراشاهی رونمایی شد.
رونمایی از المان شهید محمد فراشاهی در قم/۱۰ سردیس شهدا در دست آماده‌سازی است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری پیام جوادیان سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم در حاشیه مراسم رونمایی از سردیس شهید فراشاهی در نخستین یادواره ۵۶۵ شهید ارتش در استان قم اظهار داشت: مقام شامخ شهدا روز به روز پررنگ‌تر و یاد و خاطره آن‌ها هر روز تازه‌تر از قبل می‌شود و شهرداری برای گرامیداشت فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگهداشتن یاد شهدا از تمامی عزم و راهکارهای هنری استفاده می‌کند.

به گفته وی، یکی از راهکارهای تأثیر گزار در این حوزه، ساخت احجام هنری شهیدان بوده که سردیس امیر سرلشکر فراشاهی که از فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران هستند از جمله سردیس‌های مؤثر، کاملاً حرفه‌ای، هنری و اثر ماندگار استاد قدرت الله معماریان می‌باشد.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم ادامه داد: پیش از این به پاس خدمات ارزشمند ارتش جمهوری اسلامی ایران و همینطور گرامیداشت شهدای ارتش، سردیس امیر سپهبد قرنی و امیر خلبان اکبری رونمایی و در شهر نصب‌شده است.

وی توجه و احترام به مقام تمام شهدای کشور را مورد توجه قرارداد و یادآور شد: سازمان زیباسازی شهرداری قم نه تنها سردیس شهدای ارتش بلکه از تمامی قشرهای شهید از جمله شهدای ترور، شهدای مدافع حرم، شهدای اصناف و بازاریان، شهدای بسیج و سپاه، شهدای انقلاب، شهدای روحانی، صورت نمادین سردیس طراحی، ساخته و نصب‌کرده است.

جوادیان خاطرنشان کرد: ۱۰ سردیس دیگر آماده رونمایی و نصب در سطح شهر بوده که گزارش روند اجرایی آن را به سمع و نظر مردم عزیز و شهیدپرور قم می‌رسانیم.

انتهای پیام/***ش

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdce.x8vbjh8zz9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما