تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۰۲
کد مطلب : 8129
سرپرست سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم با اشاره به بودجه 60 میلیارد تومانی سازمان در سال 1400 گفت: نزدیک به 95 درصد این بودجه محقق شد.
تحقق ۹۵ درصدی بودجه سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم در سال ۱۴۰۰/عدم کمک دولت به اتوبوس‌رانی در سال گذشته
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری محمدصادق زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به عملکرد مالی و بودجه‌ای سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم اظهار داشت: بودجه سال ۱۴۰۰ با مصوبه شورای اسلامی شهر قم عددی بالغ‌بر ۶۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون  تومان بود که در اصلاحیه به ۶۰ میلیارد تومان کاهش پیدا کرد.

وی میزان تحقق این بودجه را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: از این مبلغ بیش از ۵۸ میلیارد و ۳۸۵ میلیون تومان محقق شده که نزدیک به ۹۵ درصد است.

سرپرست سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم ادامه داد: درآمد سازمان که بهای خدمات به شهروندان و مؤسسات بوده نیز باید ۱۷ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان درآمد می‌بود که ۱۷ میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان آن محقق شد که ازنظر درصدی ۹۹ درصد را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه درآمدهای حاصل از اموال نیز ۹۵ درصد محقق شده است، تصریح کرد: در این زمینه کمک‌های اعطایی دولت به مبلغ یک میلیارد تومان پیش‌بینی‌شده بود که محقق نشد.

زمانی از کمک ۳۹ میلیارد تومانی شهرداری مرکز به سازمان در سال گذشته و تحقق ۹۶ درصدی این بودجه خبر داد و افزود: در سال گذشته حدود ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه پرسنلی با ۸۷ درصد از سهم بودجه محقق شده است.

وی عمده هزینه‌های پرسنلی سازمان را پرداخت حقوق رانندگان دانست و یادآور شد: هزینه‌های سرمایه‌ای نیز یک میلیارد و ۲۲۵ میلیون تومان پیش‌بینی‌شده بود که ۸۲۱ میلیون تومان آن با درصد ۷۱ درصد محقق شد و هزینه‌های انتقالی ۲ میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان به‌عنوان دیون پیش بیتی شده که بیش از ۳ میلیارد تومان آن محقق شده و ۱۰۵ درصد از تحقق را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/***

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcb.5bwurhb89iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما