تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۰۲
کد مطلب : 8128
مدیر منطقه شش شهرداری قم گفت: بودجه عمرانی منطقه بالغ‌بر 180 میلیارد تومان بوده که رقم خوبی برای این منطقه است که اجرای پروژه‌های عمرانی از ابتدای سال با جدیت آغازشده و با سرعت به‌پیش می‌رود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری احمد ترکمن با اشاره به اینکه بودجه شهرداری منطقه ۶ در سال ۱۴۰۱ متفاوت‌تر از سنوات قبل بوده و حدوداً دو ونیم برابر نسبت به سال گذشته افزایش‌یافته است، اظهار کرد: بودجه عمرانی منطقه بالغ‌بر ۱۸۰ میلیارد تومان بوده که رقم خوبی برای این منطقه است، چراکه نیاز به ایجاد زیرساخت‌هایی در این منطقه داریم.

وی با تأکید بر اینکه اجرای پروژه‌های عمرانی از ابتدای سال با جدیت آغازشده و با سرعت به‌پیش می‌رود ابراز کرد: پروژه تعویض لوله‌های بلوار آیت‌الله کاشانی را با شرکت آب و فاضلاب به توافق رسیدیم که به‌زودی آغاز می‌شود و پس از اتمام آن روکش آسفالت در این خیابان انجام خواهد شد.

مدیر منطقه شش شهرداری قم ادامه داد: در خیابان بعثت و سلامت نیز پروژه روکش آسفالت انجام‌گرفته و به اتمام رسید.

ترکمن با اشاره به اینکه یکی از مشکلات منطقه ۶ موضوع فاضلاب است که در حال ایجاد زیرساخت‌های آن هستیم و لوله‌گذاری خیابان امامزاده ابراهیم(ع) تا بلوار کارگر آغازشده است، گفت: بهسازی جداول خیابان امامزاده ابراهیم(ع) و تعویض پل‌های آن در حال اجراست تا برای اجرای روکش آسفالت آماده شود.

وی با بیان اینکه در محله قلعه کامکار و امامزاده سید معصوم(ع) نیز پروژه اصلاح جدول داریم، خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال بتوانیم خدمات خوبی را به مردم ارائه کرده و رضایت نسبی شهروندان ساکن در آن را جلب نماییم.

انتهای پیام/***ع

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdca.unak49n6a5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما