تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 8096
مدیریت توزیع و پخش نهاده‌های گیاهی در گلخانه‌ مرکزی سازمان پارک‌ها به‌منظور تجمیع خدمات برای پیمان‌ها و درخواست انجام می‌شود.
مدیریت توزیع و پخش نهاده‌های گیاهی در گلخانه‌ مرکزی سازمان پارک‌های شهرداری قم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، مدیریت توزیع و پخش نهاده‌های گیاهی خصوصاً گل‌های فصلی، درختان و درختچه‌ها در سطح شهر توسط اداره نظارت سازمان پارک‌ها به‌صورت مستمر در حال اجراست.

با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته و مدیریت جامع برای کاشت گل‌های فصلی در سال ۱۴۰۱، تمام خریدهای گل‌های فصلی و گیاهان درختچه‌ای و درختان به‌صورت تجمیعی در بوستان غدیر و مرکز تحقیقات گل و گیاه سازمان پارک‌ها تخلیه‌شده و تحویل می‌شود.

گونه‌های خریداری‌شده شامل اطلسی‌های ژاپنی، درختان نارون، زیتون‌تلخ، پالونیا، درختچه‌های زینتی کامیزپاریس، رز، نسترن، امین‌الدوله و… با کیفیت بالا است که برای کاشت در فضای سبز شهری در سال ۱۴۰۱ استفاده خواهد شد.

براساس نیاز هر پیمان و منطقه و پس از بازدید ناظرین عالی و رعایت استانداردهای کاشت و اصلاح بستر فرم‌های لازم تهیه و تکمیل‌شده و گل و گیاه تحویل‌شده و کاشته می‌شود که این کار نقش زیادی در مدیریت و استفاده بهینه از منابع دارد.

انتهای پیام/***

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdce.o8vbjh87p9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما