تاریخ انتشار :جمعه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب : 8017
دبیر هیئت علمدار کربلا قم مطرح کرد؛

همدلی و وحدت بین همه‌ی کشور های اسلامی حفظ شود

دبیر هیئت علمدار کربلا قم محمد شاه عبادی گفت: همدلی و وحدت بین همه‌ی کشور های اسلامی حفظ شود.
 همدلی و وحدت بین همه‌ی کشور های اسلامی حفظ شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری  دفتر هیئت علمدار کربلای قم اعلام کرد: بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدالله طبق سال های گذشته و حتی پرشورتر، شاهد حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس بودیم. بدین وسیله، ضمن تشکر از مهاجرین و انصار گرانقدری که در راهپیمایی حضور داشتند، از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، پلیس ناجا و نیروی  انتظامی، فرمانداری و استان‌داری قم، پلیس راهور و رسانه‌ی استان قم بابت همکاری‌هایی که با این مجمع در جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر روز قدس داشتند سپاس‌گزاریم.
الحمدالله امروز باشکوه‌تر از سال‌های گذشته، علی‌رغم وقفه‌ی دو ساله‌ به دلیل کرونا، راهپیمایی با حضور اقشار مختلف مردم ولایت‌مدار قم و همراهی مهاجرین کشورهای اسلامی، برگزار شد.  
امروزه دشمنان اسلام دست به دست هم داده‌اند تا جنگی نیابتی را در آسیا راه بندازند. با تدبیر و اندیشه‌ی مقام معظم رهبری (دام عزه) جهان اسلام از توطئه‌های دشمن آگاه شده است. همان‌طور که امروز شعار داده شد، حمایت از مظلوم آرمان امام (ره) و رهبری است. مظلومان عالم بدانند که دشمنان آن‌ها موفق نخواهند شد و به آرزویشان نخواهند رسید. همان‌گونه که شیعیان در عراق شهدای زیادی را در راه مبارزه با داعش تقدیم کردند و آن را شکست دادند، همان اتفاق مجددا در افغانستان، سوریه و یمن و... تکرار خواهد شد. ما جنایات اخیر داعش در مساجد افغانستان را محکوم می‌کنیم‌.
ان‌شالله همدلی و وحدت بین همه‌ی کشور های اسلامی حفظ شود؛ زیرا دشمن از انسجام ما می‌ترسد و مانع از تکرار این وقایع دردناک خواهد شد.

دبیر هیئت علمدار کربلا قم  محمد شاه عبادی

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdch.zn6t23nvqftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما