تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۰
کد مطلب : 7815
تور گردشگری شمیم رمضان همزمان با شب‌های ماه مبارک رمضان ویژه روزه اولی‌ها و نمازگزاران مساجد به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری نخستین تور گردشگری شمیم رمضان همزمان با شب‌های ماه مبارک رمضان ویژه روزه اولی‌ها و نمازگزاران مساجد با هدف آشنایی با ظرفیت‌های فرهنگی، مذهبی و گردشگری شهر و در راستای فرهنگ شهروندی به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم برگزار شد.

یکی از محل‌های برگزاری این تور گردشگری، بازدید از خانه موزه شهیدان زین‌الدین و آشنایی با جان‌فشانی شهدا، رشادت‌ها و زندگینامه فرمانده لشکر۱۷ امام علی بن ابیطالب(ع) بوده که روایتگری ایثارگری در این خانه موزه به انجام می‌رسد.

آشنایی با موضوعات شهروندی و در ادامه با حضور در بیت حضرت امام خمینی (ره) و تجدید بیعت با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب و در انتها با زیارت آستان مقدس حضرت موسی مبرقع (ع) و امامزادگان واجب‌التعظیم و تلاوت قرآن در این تور گردشگری برگزار شد.

شهروندان گرامی می‌توانند با تماس با سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم، برای حضور در تورهای شمیم رمضان ثبت‌نام کنند.

گفتنی است برگزاری مراسم تلاوت قرآن، کلاس‌های آموزش شهروندی و امدادونجات، جلسات قم شناسی و نجوم همزمان با شب‌های مبارک رمضان در مراکز گردشگری و فرهنگی مجموعه‌های گنبد سبز و خانه موزه شهیدان زین‌الدین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/***

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcc.sqma2bq4pla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما