تاریخ انتشار :شنبه ۶ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۲۳
کد مطلب : 7634
معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: یکی از ظرفیت‌های مناطق شناسایی املاک شهرداری بوده که می‌توان با جذب سرمایه‌گذار و افزایش درآمدهای نقدی و غیرنقدی در پیشبرد برنامه‌ها گام برداشت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری ، سید ابوالفضل اسماعیلی امروز در آیین تکریم و معارفه مدیر منطقه یک شهرداری قم، با اشاره به تلاش مجموعه مدیریت شهری قم برای خدمت به شهروندان اظهار داشت: برای شهرداری تفاوتی بین مناطق وجود ندارد ولی برخی از مناطق در مباحث مختلف مانند درآمد، هزینه، بافت فرسوده، پروژه‌ها و… شاید تفاوت‌هایی داشته باشند که منطقه یک نیز شامل این تفاوت‌ها است.

وی با بیان اینکه کارهای اجرایی به‌ویژه در مناطق با محدودیت‌هایی روبرو است، ابراز کرد: مشکلات و نگرانی‌ها در مناطق با توجه به حجم اقدامات و محدودیت‌ها نسبت به سازمان‌ها و حتی ستاد بیشتر است.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم ادامه داد: یکی از ظرفیت‌های مناطق شناسایی املاک شهرداری بوده که می‌توان با جذب سرمایه‌گذار و افزایش درآمدهای نقدی و غیرنقدی در پیشبرد برنامه‌ها گام برداشت.

وی با تأکید بر اینکه بانک املاک شهرداری نقش مهمی در پیشبرد برنامه‌های مدیریت شهری دارد، ادامه داد: بسیاری از پروژه‌ها زمان‌بر بوده و نیاز به تملک دارد که اجرای این پروژه در منطقه یک می‌تواند گام مهمی در رفع نیازهای ساکنان این منطقه شهری باشد./***

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcb.fbzurhb0aiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما