تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب : 763
قم فوری:
 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، یووه شب گذشته در الدترافورد مهمان یونایتد بود ولی با تک گل لاخویا موفق شد 1-0 بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد. ارسال رونالدو برای کوادرادو، راه به جایی نبرد ولی در ریباند، توپ زیر پای دیبالا افتاد و او دروازه یونایتد را باز کرد. پس از بازی،  دیبالا به تمجید از عملکرد هم تیمی هایش پرداخت.

 

 



 

 

او گفت:" امروز هوشمندی بیشتری نشان دادیم و خوب کار کردیم، با قدرت دفاع کردیم به خصوص در دفاع. در سال های اخیر، اعتماد به نفس تیممان بالاتر رفته است. می‌دانیم چه کارهایی از ما برمی‌آید و می‌دانیم چرا قبلا نتوانسته ایم به پیروزی برسیم. حالا باید به همین روند ادامه دهیم و نتیجه خواهیم گرفت.

 

گلزنی در چنین ورزشگاهی فراموش نشدنی است و من خیلی خوشحالم. مشخصا من را یاد گل ومبلی می‌اندازد زیرا وقتی بچه هستید، این ها ورزشگاه هایی هستند که رویای بازی کردن در آنها را دارید. به علاوه، یووه مدت ها بود که در اینجا پیروز نشده بود. منچستر در نیمه اول به ما اجازه بازی کردن داد، فضا داد ولی در نیمه دوم شرایط را تغییر داد و خوب دفاع کرد. نیمه اول خیلی خوب بودیم و بازی کردن در چنین استادیومی با چنین روحیه ای کار آسانی نیست."

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcjfteazuqem.sfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما