تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب : 762
قم فوری:
 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، سایت معتبر فاکس اسپرت با  اشاره به گرفتن پنالتی علیرضا بیرانوند ستاره بی چون و چرای بازی دیشب با عبارت به جام جهانی بر میگردیم – به تمجید از وی پرداخته است.


گابریل تان، ورزشی نویس سایت فاکس اسپرت در ادامه افزود: علیرضا بیرانوند ثابت نمود از کلاس جهانی  دروازه‌بانی برخورد دار است.


او در ماه ژوئن در بازیهای جام جهانی نیز هم موفق گردیده بود که پنالتی کریستیانو رونالدو را مهار کند، اما  او در روز سه شنبه اول آبان، نمایشی خیره کننده از خود نشان داد که کمتر تا به حال از یک دروازه‌بان در سطح آسیا دیده بودیم علیرضا بیرانوند اینبار هم با یک نمایش دیدنی در سطح بالاتر و در مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا باعث افزایش توجه سطح بیشتری از توجهات فوتبال جهان به خود گردید.


در ادامه گزارش فاکس اسپرت به گل دقیقه 17 بغداد بونجاح و بعد از آن به واکنش فوق العاده بیرانوند در مقابل ضربه حسن الحیدوس پس از دریافت گل اول اشاره شده است: السد می توانست به گل دوم دست پیدا کند وقتی که حسن الحیدوس با پشت سر قراردادن مدافعین پرسپولیس در مصافی تک به تک با بیرانوند قرار گرفت و بیرانوند با سرعت مثال رعد و برق توانست خود را مقابل ضربه ملی پوش قطری بیفکند و مانع از گلزنی وی شود.

 




در نیمه دوم پرسپولیس تنها پس از سپری کردن 4 دقیقه از شروع نیمه موفق شد با ضربه سیامک نعمتی بر روی ارسال گادوین منشا به گل تساوی یا همان صعود نائل شود.


در پایان گزارش فاکس اسپرت می خوانیم: اگر چه قطری ها در یک شرایط سخت در زمین حرف قرار داشتند، توانستند بر شدت حمله های خود بیفزایند اما بیرانوند دوباره ثابت کرد  که یک قهرمان برای روزهای بزرگ است. او توانست ضربه یک اسطوره دیگر به نام ژاوی را که در یک فضای خالی صاحب موقعیت شده بود را با مهاری بی نظیر دفع کند  تا حکم صعود تیمش را به فینال امضاء کند.

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcicray2t1aq.bct.html
نام شما
آدرس ايميل شما