تاریخ انتشار :دوشنبه ۱ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۳
کد مطلب : 7592
معاون سازمان اوقاف با حضور در بقاع شاخص استان قم، برنامه‌های تدارک دیده شده برای نوروز، نظم و رعایت مسائل بهداشتی در آنها را قابل تحسین دانست.
تقدیر معاون سازمان اوقاف از اقدامات اوقاف قم برای نوروز 1401
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، در آخرین روز سال 1400 و در آستانه تحویل سال نور، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف در جریان سفر به قم در بقاع متبرکه و حرم‌های مطهر امامزادگان شاخص استان حضور یافت.
حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا عادل در جریان سفر خود در آستان نورانی امامزادگان شاه سید علی(ع)، شاه جمال(ع)، عبدالله(ع) قلعه چم و مزار مقدس شیخان و بقعه میرزای قمی و اصحاب ائمه اطهار(ع) به زیارت مضجع شریف این امامزادگان و بزرگان پرداخت.
وی در ادامه ضمن تقدیر از تلاش‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم و مجموعه مدیریتی بقاع متبرکه اظهار کرد: بقاع متبرکه‌ قم از نظر نظافت و بهداشت، رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اقامه نماز جماعت، آمادگی برای مراسم تحویل سال نو، برپایی خیمه‌های معرفت و حضور مبلغان برای اجرای برنامه‌های فرهنگی قابل تحسین هستند.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه خاطرنشان کرد: به نوبه خود از زحمات دست اندرکاران از جمله مدیران و همکاران محترم اوقاف استان، هیأت امناء، مدیران و خدام بقاع متبرکه و مبلغین پرتلاش تقدیر و تشکر کرده و سالی سرشار از معنویت همراه با عافیت و عاقبت به خیری برای همه آنها آرزومندم.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdce.o8fbjh8nw9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما