تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 757
قم فوری:
 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، ، علیرضا فغانی بعد از سوت زدن بازی های دوستانه کره جنوبی در تاریخ 12 و 16 اکتبر راهی سوئد شد تا دیداری با برادرش یعنی محمد رضا فغانی داشته باشد. او البته از این فرصت استفاده کرد و با حضور در استادیوم شهر استکهلم دربی معروف این شهر را از نزدیک دید.

 




محمد رضا فغانی در یادداشتی که در صفحه شخصی اش منتشر کرده، نوشته : همیشه که نباید توی زمین بازی دوید و لذت برد. بعضی وقت ها میشه کنار زمین همراه با بزرگان دو قاره و جهان داوری از دیدن فوتبال و هیجان تماشاگرا لذت برد. انسان های بزرگ و خونگرم.


علیرضا فغانی در این فصل از بازی های لیگ برتر حضور کم فروغی داشته و تنها بازی حساسی که سوت زده دربی بوده. البته اتفاقات این بازی هم موجب شد تا بهترین داور فوتبال کشورمان عنوان کند در آتی اصلا علاقه ای ندارد که این بازی را سوت بزند. البته حضور کم تعداد علیرضا فغانی در بازی های این فصل لیگ برتر به قضاوت های خارجی این داور هم برمی گردد. در همین خصوص دیروز فریدون اصفهانیان، رئیس کمیته داوران هم گفت: ما مشکلی با علیرضا فغانی نداریم و دلیل اینکه از او کمتر استفاده می کنیم این است که او در این فصل بیشتر بازی های خارجی را سوت می زند و وقت کمتری برای قضاوت در بازی های لیگ برتر دارد.

 



 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdccamqm82bqp.la2.html
نام شما
آدرس ايميل شما