تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 756
قم فوری:
 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، کامیابی نیا بعد از پنجمین مصدومیت از ناحیه کتف و در آستانه جدال با السد اردوگاه این تیم را در شوک فرو برد اما  در اقدامی جالب توجه روز بعد در تمرینات سرخپوشان حضور یافت تا نشان دهد با انگیزه‌اش به دنبال این است تا بر این مصدومیت غلبه کند.


کامیابی‌نیا روز گذشته در تقابل با گابی و ژاوی دو ستاره لالیگایی حریف یکی از بهترین نمایش‌های خود را به اجرا گذاشت و در خط میانی تعادل حداقلی را شکل داد. تقابل جذاب با ستاره‌ها و کاپیتان‌های سابق بارسلونا و اتلتیکو مادرید یک شب خاطره‌انگیز برای کامیابی نیا شکل داد. هافبکی که اثرات مصدومیت کتف کاملا در حرکاتش مشهود بود و در یک صحنه نیز در برخوردی شدید با مدافع السد بار دیگر از آن ناحیه ضربه خورد تا نیمکت نشینان تیم و برانکو ایوانکوویچ ثانیه‌هایی نگران در خط محوطه فنی حضور یافته و نسبت به خطای حریف معترض شوند.


کامیابی نیا اما با وجود این مصدومیت در طول تمام دقایق بازی کاملا گابی و ژاوی را تحت نظر داشت و به دنبال قطع حرکات آنها پیش از اینکه روی یک سوم دفاع پرسپولیس خطرساز شوند بود. کامیابی نیا در نهایت توانست به وعده خود درباره موفقیت سرخپوشان در این فصل از لیگ‌ قهرمانان نیز جامه عمل بپوشاند و اکنون پرسپولیس با حضور در فینال آسیا در آستانه کسب افتخار تاریخی این باشگاه باشد.

 



 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcbu0bzprhbs.iur.html
نام شما
آدرس ايميل شما