تاریخ انتشار :شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب : 7324
برگزیده شدن جمعی از برادران عزیز و اساتید بزرگوار قرآنی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری  سید مهدی تیموری، دکتر محمد صادق رحیمی، دکتر سید مهدی موسوی، آقای محمدعلی فروغی، آقای سید ابراهیم طباطبایی، استاد سید امین الله موسوی و آقای سید احمد حسینی را به عنوان هیئت مدیره‌ی مجمع قاریان و حافظان افغانستان به همه این عزیزان، مخصوصاً به استاد گرانقدر حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای توحیدی بنیانگذار مجمع قاریان افغانستان تبریک عرض می کنیم.

به لطف خدا و تلاش‌های روز افزون حجت الاسلام والمسلمین استاد توحیدی حفظه الله، امروزه نام مجمع قاریان و حافظان افغانستان در جامعه‌ی قرآنی اسلامی ایران و افغانستان می‌درخشد. بردن نام مجمع قاریان افغانستان بدون نام استاد توحیدی خطاست؛ چهره خدوم و دلسوزی که همیشه تلاش داشت چنین مجمعی را تاسیس نموده و جامعه قرآنی افغانستان را ساماندهی کند.

الحمدالله برگزیدگان این انتخابات از قاریان و حافظان افتخارآفرین جمهوری اسلامی افغانستان بوده و هستند. ان‌شالله برادر عزیزمان حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای استاد توحیدی، موسس این مجموعه، با انتخاب اعضای جدید گام‌های بهتر و بلندتری را در امور قرآنی کشور بردارند. امروزه جامعه افغانستان بیش از پیش به چنین مجموعه‌ای احساس نیاز می کند.

امیدوارم با پشتیبانی مجموعه‌های فرهنگی و قرآنی و هیئت‌های مذهبی دست در دست هم داده، و در هر خانه ای یک مربی قرآنی تربیت کنیم. از شما بزرگواران انتظار می‌رود تا ارتباطات خودتان را نسبت به کانون های فرهنگی مذهبی و قرآنی جامعه‌ی مهاجرین تقویت نموده و از مربیان قرآنی در هیئت‌های مذهبی، ان‌شاالله استفاده کنید تا شاهد یک جامعه‌ی قرآنی و مذهبی باشیم. امیدواریم شما بزرگواران که در هیئت مدیره‌ی مجمع قاریان افغانستان قرار گرفته‌اید از قراء و حفاظ افغانستانی به عنوان یک مبلغ و مربی قرآنی در سطح جامعه استفاده کنید. به همین مناسبت بخش قرآنی مجموعه فرهنگی و قرآنی هیئت علمدار کربلا با مدیریت استاد بزرگوار جناب آقای سید مهدی موسوی آمادگی خودشان را برای همکاری با این مجموعه کاملا اعلام می دارد.

در پایان آرزومندیم ان‌شاالله جامعه‌ی مهاجرین، علما و نخبگان فرهنگی و اساتید برجسته‌ی مهاجرین افغانستانی، همکاری‌های لازم را با این مجموعه‌ها داشته باشند.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

عبادی جوزجانی(مسجد سبزی) دبیر هیئت علمدار کربلا قم و سید مهدی موسوی مسئول امور قرآنی

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdch.inqt23nxkftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما