تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۷
کد مطلب : 7293
سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم گفت: بسیاری از سازمان‌ها به مجموعه فاوا نگاه ابزاری دارند ولی در شهرداری این نگاه راهبردی است که منجر به پیشبرد اهداف این سازمان و ارتقا سطح خدمات به شهروندان خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری  علی مؤمن حجازی در مراسم معارفه سرپرست جدید سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم با اشاره به اینکه نگاه مجموعه کلان شهرداری قم به فاوا نگاه بسیار مناسبی است، اظهار کرد: عمدتاً سازمان‌ها به فاوا نگاه ابزاری دارند ولی در شهرداری این نگاه راهبردی است که منجر به پیشبرد اهداف این سازمان و ارتقا سطح خدمات به شهروندان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه انتظارات از مجموعه فاوا در شهرداری بسیار زیاد و به حق است، گفت: نگاهی که در بودجه سال آینده پیش بینی شده سطح مسئولیت ما را بیشتر می‌کند و باید برای انجام مطلوب این مسئولیت گام‌های موثرتری برداریم و می‌طلبد همه همکاران مانند گذشته با اتحاد و همدلی برای رسیدن به اهداف مجموعه تلاش کنند.

سرپرست جدید سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم با تاکید بر اینکه در برنامه‌هایی که مورد انتظار شهرداری و معاونت برنامه‌ریزی است باید برنامه خوبی را با زمانبندی تدوین کنیم و قدم برداریم، ابراز کرد: تمرکز کاری ما در حوزه سرویس‌های شهروندی خواهد بود. در حوزه زیرساخت شرایط مناسب‌تری داریم و باید در حوزه سرویس‌های شهروندی کار کنیم.

حجازی در پایان با اشاره به اینکه اقدامات و ریل گذاری‌های خوبی تاکنون در سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم انجام شده است، خاطرنشان کرد: برای رفع نواقص احتمالی قبلی و ارتقا نقاط مثبت تلاش می‌کنیم تا اهداف عالی سازمان را که خدمت به شهر کریمه اهل بیت(س) و شهروندان آن است را تحقق ببخشیم.

انتهای پیام/***ع

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcc.oqma2bqi1la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما