تاریخ انتشار :دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۹
کد مطلب : 7277
رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم از خروج 11 خیابان اصلی قم از وضعیت بن بست طی سالهای اخیر خبر داد.
۱۱ خیابان قم از بن بست خارج شدند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری روح الله امراللهی روز دوشنبه در بیست و نهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در سالن رضوان شهرداری، عنوان کرد: تملکات شهری یکی از سخت‌ترین مباحث در توسعه و عمران شهری و اجرای پروژه‌های عمرانی است.

وی  اضافه کرد: با توجه به نرخ تورم و افزایش هزینه‌های جاری و عمومی امکان پیشبرد برنامه‌ها و پروژه‌های شهری با بودجه‌های قبلی ممکن نیست.

عضو شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه قیمت املاک برای تملکات شهری و اجرای پروژه‌های عمرانی نسبت به گذشته با افزایش بسیار زیادی همراه شده است، بیان کرد: سال آینده حدود ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در قم اجرا خواهد شد.

امراللهی اظهار کرد: در بودجه سال آینده برای توسعه پیاده راه‌ها و ساماندهی بافت‌های تاریخی ۵۸ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: سال آینده ۵۳۰ میلیارد تومان برای بازگشایی معابر و توسعه فضای سبز شهری هزینه خواهد شد.

امراللهی یادآور شد: از ۱۶ خیابان و معبر بن بست شهر قم طی سالهای گذشته ۱۱ خیابان بازگشایی شده و در بودجه سال آینده بازگشایی و خروج از بن بست ۵ خیابان باقی مانده دنبال خواهد شد.

وی بیان کرد: سال آینده ۱۵ میلیارد تومان برای ساماندهی محله دروازه ری و ۱۰۰ میلیارد تومان نیز برای تکمیل تونل غدیر و فاز ۵ عمار یاسر در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/***

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdce.f8fbjh8wf9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما