تاریخ انتشار :چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۲:۱۸
کد مطلب : 7208
معاون فرهنگی تربیتی جامعة المصطفی العالمیه:

تربیت حول ۱۳ ساحت مختلف را در جامعة المصطفی پیگیری می کنیم

حجت الاسلام والمسلمین کریمی قدوسی گفت: تربیت به معنای عام در برنامه‌های معاونت فرهنگی تربیتی المصطفی مدنظر قرار دارد؛ این معنا در ۱۳ ساحت مختلف تعریف شده که از جمله آنها ساحت سیاسی و بصیرتی است.
 تربیت حول ۱۳ ساحت مختلف را در جامعة المصطفی پیگیری می کنیم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری  حجت الاسلام والمسلمین کریمی قدوسی معاون فرهنگی تربیتی جامعة المصطفی، در نشست خبری که به مناسبت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی برگزار شد، گفت: تمایز نهاد حوزه با سایر نهادهای دینی در این است که علاوه بر پرداختن به مقوله آموزش به تربیت و فرهنگ سازی نیز می‌پردازد.

وی افزود: برنامه‌های مختلف فرهنگی و تربیتی را برای هفته تربیت در نظر گرفته ایم؛ نقش عامل انسانی در تربیت شعار این هفته ماست.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی قدوسی خاطرنشان کرد: برنامه‌های این معاونت مربوط به مربیان، خانواده‌های طلاب و اساتید که شامل ۱۵ نشست در مجتمع‌های آموزشی و ۶ نشست در مجتمع‌های مسکونی است.

وی برنامه‌های هفته تربیت جامعة المصطفی را دارای دو بعد فرهنگی و تربیتی دانست و گفت: تکریم مجموعه عوامل تربیتی در این مجموعه محوری از برنامه‌های این هفته است.

معاون فرهنگی تربیتی جامعة المصطفی العالمیه تصریح کرد: مخاطب این معاونت در مرحله اول طلاب بوده، اما برنامه‌های ما شامل اساتید و کارکنان جامعة المصطفی نیز می‌شوند.

وی با اشاره به زمان برگزاری برنامه‌های هفته تربیت معاونت فرهنگی تربیتی المصطفی افزود: عمده این برنامه‌ها از روز شنبه ۷ اسفند تا پنجشنبه ۱۲ اسفند برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی قدوسی بیان داشت: معرفی سیره شخصیت‌های تربیتی حوزه و توجه به نقاط عطف تربیتی در زندگی طلاب از موضوعات مدنظر در نشست‌های تخصصی هفته تربیت خواهند بود.

وی گفت: تربیت به معنای عام در برنامه‌های معاونت فرهنگی تربیتی المصطفی مدنظر قرار دارد؛ این معنا در ۱۳ ساحت مختلف تعریف شده که از جمله آنها ساحت سیاسی و بصیرتی است.

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdci.uayct1arvbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما