تاریخ انتشار :جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۵۷
کد مطلب : 7005
رئیس کانون سردفتران و دفتر یاران استان قم گفت: تصویربرداری و ذخیره‌سازی نیمی از دفاتر اسناد رسمی استان قم به پایان رسیده است.
تصویربرداری و ذخیره‌سازی نیمی از دفاتر اسناد رسمی استان قم به پایان رسیده است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری  محمدرضا محامد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به یوم الله دهه فجر و ایام پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: همان‌طوری که سردار سرافراز انقلاب و اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کردند، امروز جمهوری اسلامی به‌عنوان تبلور و نماد انقلاب اسلامی به‌مانند یک حرم است که پاسداشت آن یک وظیفه است.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران نماد خون‌فشانی‌های شهدا، بزرگان و آرمان‌های ملت ایران است، تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به یک بلوغ رسیده و چالش‌های پیشرو را نیز از پیش برخواهد داشت.

محامد افزود: نگاهی که ما سردفتران داشتیم، پاسداشت این انقلاب و مردم بوده و همه خدماتی که انجام می‌دهیم ناظر بر این موضوع است.

وی بیان داشت: کانون سردفتران به دنبال تسهیل امور بوده و تلاش‌های زیادی نیز در این زمینه از سوی کانون صورت‌گرفته است به‌هرحال هراندازه که یک سردفتر اسناد رسمی دارای آسایش فکری و روانی باشد، قطعاً نتیجه آن را در کارها نمایان می‌شود.

رئیس کانون سردفتران و دفتر یاران استان قم به موضوع تصویربرداری دفاتر اسناد رسمی اشاره کرد و گفت: در خصوص تصویربرداری دفاتر اسناد رسمی قم پیشگام بوده و تاکنون بخشی از این راه طی شده است.

وی افزود: این مهم با کمک‌های مدیرکل اسناد و املاک استان قم به‌خوبی پیش رفته و تاکنون نیمی از دفاتر اسناد رسمی تصویربرداری شده است.

محامد ایجاد کارگروهی متشکل نیروهای ستادی سازمان ثبت‌اسناد و املاک قم و کانون را خواستار شد و گفت: تشکیل این کارگروه می‌تواند سردفتران را در اجرای خدمات کمک کرده و اگر اشکالاتی وجود دارد همکاران در جریان امور قرار بگیرند.

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcd.z052yt0zka26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما