تاریخ انتشار :جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۴۸
کد مطلب : 7003
مدیرکل ثبت‌اسناد و املاک استان قم از کانون سردفتران و دفتر یاران قم بازدید کرد.
بازدید مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان قم از کانون سردفتران قم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری  هم‌زمان با دهه مبارکه فجر محسن محمدی مدیرکل ثبت‌اسناد و املاک استان قم به همراه معاونین این اداره کل با حضور در کانون سردفتران و دفتریاران استان قم، از بخش تصویربرداری دفاتر اسناد رسمی (الکترونیکی سازی بایگانی) توسط کانون سردفتران ودفتریاران بازدید کرده و در جریان آخرین وضعیت این خدمات اسنادی قرار گرفت.



در این بازدید مراحل مختلف الکترونیکی سازی دفاتر جاری تا قبل از ثبت آنی به‌عنوان بایگانی الکترونیکی، توسط محمدرضا محامد رئیس کانون سردفتران ودفتریاران استان قم و عوامل اجرایی این پروژه تشریح و تبیین شد.

پس از بازدید، محسن محمدی مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان قم در نشست هیأت مدیره کانون سردفتران و دفتریان قم حضوریافته و به ایراد سخن پرداخت.

وی در این نشست با تسلیت رحلت مرجع بزرگ تشیع آیت الله صافی گلپایگانی و تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی، از کانون سردفتران و دفتریاران استان قم بعنوان کانون پیشرو در ارائه خدمات اسناد تقدیر کرد و افزود: رسالت کانون سردفتران و دفتریاران و نهاد سر دفتری اسناد رسمی بعنوان نهادی حاکمیتی ویترین جامعه و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است که این سازمان خودرا همواره پشتیبان و حامی سردفتران و دفتریاران می‌داند.

در ادامه این نشست رئیس کانون سردفتران و دفتر یاران استان قم و اعضای هیئت مدیره ضمن ارائه گزارش به بیان دغدغه‌های خود پرداختند.

گفتنی است در پایان این نشست از عوامل فنی تصویربرداری الکترونیکی دفاتر اسناد رسمی با تقدیم لوح تقدیر و هدایا تجلیل به عمل آمد.



 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcb.gbzurhbgfiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما