تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۵
کد مطلب : 6791
مدیر همایش مکتب فاطمی حاج قاسم سلیمانی گفت: یک هزار و ۵۶۶ اثر به دبیرخانه این همایش ارسال شده که در مراسم اختتامیه از ۴۰ برگزیده رشته‌های مختلف تجلیل خواهد شد.
ارسال ۱۵۶۶ اثر به دبیرخانه همایش مکتب فاطمی حاج قاسم سلیمانی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری غلامرضا فلاح در نشست خبری اختتامیه نخستین همایش ملی مکتب فاطمی حاج قاسم سلیمانی که در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد اظهار کرد: شورای هیئات مذهبی استان قم طراح این همایش هست و فراخوان این همایش از ۲۱ آبان تا ۲۰ دی ماه و کمتر از دو ماه بود که استقبال بسیار خوبی از همایش شد.

وی ادامه داد: یک هزار و ۵۶۶ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال و داوری این آثار در کمیته‌ها انجام شده است.

مدیر همایش مکتب فاطمی حاج قاسم سلیمانی با اشاره به اینکه در فرصت کوتاه فراخوان در بخش مقالات ۸۵ مقاله به دبیرخانه رسید، گفت: همچنین ۲۱۱ شعر از شعرای صاحب نام، ۲۹۵ فقره داستان و دلنوشته، ۷۵ اثر خوشنویسی، ۳۱۰ اثر در حوزه پوستر  عکس و عکس نوشت، ۱۸۰ فقره پادکست و ۲۱۰ فیلم و کلیپ کوتاه برای رقابت به این جشنواره ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه سپاه، شهرداری، حوزه هنری، ارشاد و برخی نهادهای مردمی از این همایش حمایت کردند، ابراز کرد: فراخوان دومین دوره همایش در سال آینده نیز ارائه خواهد شد و دبیرخانه دائمی این همایش نیز تشکیل شده است.

فلاح خاطرنشان کرد: از ۳۲ استان و ۱۴ کشور به دبیرخانه همایش ارسال اثر شده که قریب به ۱۰۰ برگزیده داشته و در مراسم اختتامیه از ۴۰ نفر برگزیده تجلیل خواهد شد.***

   

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdce.o8pbjh8fz9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما