تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۱
کد مطلب : 6778
نماینده ولی فقیه در استان قم با صدور حکمی، مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم را به‌عنوان مسئول کمیته تبلیغات و فضاسازی قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی استان قم منصوب کرد.
باحکم نماینده ولی فقیه در  استان قم، مهدی کلانترزاده مسئول کمیته تبلیغات و فضاسازی قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری  نماینده ولی فقیه در استان قم با صدور حکمی، مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم را به‌عنوان مسئول کمیته تبلیغات و فضاسازی قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی استان قم منصوب کرد.

در حکم آیت‌الله سعیدی فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی استان قم خطاب به مهدی کلانترزاده، آمده است: با عنایت به تعهد و توانمندی جنابعالی به موجب این حکم به‌عنوان مسئول کمیته تبلیغات و فضاسازی قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی استان قم منصوب می‌شوید.

مغتنم دانستن فرصت ها با اجرای دقیق و هوشمندانه قوانین و مقررات، انجام مطالعات و تحقیقات در زمینه سیاست‌ها و خط و مشی‌های مقام معظم رهبری، در خصوص وضعیت فرهنگی و اجتماعی استان قم، بررسی روش‌های ترغیب مردم نسبت به نقش‌آفرینی فرهنگی و اجتماعی، نظارت و برنامه‌ریزی بر فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی استان و استفاده از ظرفیت‌های موسسات، نهادها و دستگاه‌های مرتبط با فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی، به‌کارگیری ظرفیت گروه‌های مردمی، استفاده از توان علمی نخبگان حوزوی و دانشگاهی از اولویت‌های دوره مسئولیتی شما خواهد بود.

امید است در پرتو عنایات خاصه حضرت ولی‌عصر(عج) در اجرای منویات مقام معظم رهبری برای رسیدن به اهداف عالی قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی موفق و موید باشید.***

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcj.aemfuqeaosfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما