تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۰۰
کد مطلب : 6753
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی شهرداری قم از برنامه‌ریزی مدیریت شهری بر اساس نیازسنجی‌های محلات و محله محوری بر مبنای برنامه راهبری قم 1404 خبر داد.
برنامه‌ریزی‌های شهری قم بر مبنای محله محوری/اجرای طرح‌های مختلف براساس نیازسنجی‌های محلات
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مجید محمدرضاخانی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به برنامه‌ریزی شهرداری قم برای ارتقای کیفی زندگی در محلات شهری اظهار داشت: بعد از اتمام برنامه راهبری نخست و تصویب برنامه پنج‌ساله دوم ۱۴۰۴، در این صدد هستیم برنامه مناطق و محلات احصا کرده که خروجی آن منجر به ارتقای کیفی زندگی در محلات شود.

وی با بیان اینکه برای هر محله به تفکیک، نیازسنجی و وضعیت هر محله احصا می‌شود تصریح کرد: با توجه به شاخص‌هایی برنامه راهبردی شهر قم، فاصله محله تا استانداردها سنجیده می‌شود.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی شهرداری قم عنوان کرد: در این زمینه براساس نیازسنجی پروژه‌ها بودجه تعریف می‌شود تا بتوانیم هر محله را به استانداردهای موردنظر در دوره‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت برسانیم.
وی با تأکید بر اینکه طبق این نقشه راه، برنامه‌ریزی‌هایی صفر تا ۱۰۰ خواهد بود، یادآور شد: شهرداری به دنبال توزیع عادلانه خدمات شهری است تا بتوان شهری در تراز انقلاب اسلامی شکل بگیرد.

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcc.pqea2bqm1la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما