تاریخ انتشار :شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۳
کد مطلب : 6748
مدیر منطقه پنج شهرداری قم با تأکید بر لزوم ایمن‌سازی مشاغل و کارگاه‌های صنعتی در منطقه پنج گفت: ایمن‌سازی منطقه و شاغل و همچنین آمادگی کامل ستاد بحران یکی از اولویت‌ها و دغدغه‌های شهرداری منطقه پنج است.
ضرورت ایمن‌سازی کارگاه‌های صنعتی منطقه ۵ شهر قم/خطرآفرینی سیلاب‌های پیراشهری برای منطقه
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری زین‌العابدین قراچورلو در جلسه ستاد مدیریت بحران منطقه پنج، به موضوع سیلاب‌های پیرا شهری پرداخت و اظهار داشت: سیلاب‌هایی که از بالادست جمکران و کوه دوبرادران و مناطق دیگر وارد منطقه می‌شود، مشکل‌زا شده و یکی از بحران‌های منطقه محسوب می‌شود.

وی اسکان اضطراری را نیز در زمان بحران و زلزله موردتوجه قرارداد و افزود: باید منطقه پنج برای هرگونه اتفاقی آماده بوده و وظایف تک‌تک پرسنل شهرداری در هنگام بحران مشخص باشد تا بتوانیم به‌خوبی شرایط را مدیریت کنیم.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم، پس ابلاغ وظایف هر یک از افراد در این منطقه تصریح کرد: باید مشاغل و اماکن خطرآفرین منطقه به‌خوبی شناسایی‌شده و نقاط ضعف و قوت این مشاغل و امکان به‌درستی احصاء شود.

وی منطقه پنج را تنها منطقه صنعتی قم دانست و تأکید کرد: با توجه به اینکه منطقه پنج تنها منطقه‌ای است که کارگاه‌های صنعتی مانند کارگاه‌های تولید کفش، کارگاه‌های چوب‌بری، کوره‌های آجرپزی و معادن سنگ در آن مستقر است، نیاز به ایمن‌سازی دارد.

قراچورلو با توجه به حضور تمام اعضای ستاد مدیریت بحران منطقه پنج، نماینده مدیریت بحران شهرداری و خدمات شهری تأکید کرد: ایمن‌سازی منطقه و آمادگی کامل ستاد بحران در منطقه یکی از اولویت‌ها و دغدغه‌های منطقه است.***/ن

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcg.t93rak9u7pr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما