تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۹
کد مطلب : 6732
امام‌جمعه قم با اشاره به لزوم تعیین تکلیف پروژه مونوریل گفت: امروزه که مونوریل به این مرحله رسیده و هزینه‌هایی از بیت‌المال انجام‌شده، درست نیست که تخریب شود و نباید نیمه‌تمام بماند.
آیت‌الله سعیدی: مونوریل باید تعیین تکلیف شده و نیمه‌تمام نماند/ساماندهی اطراف حرم مطهر توسط شهرداری قم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری آیت‌الله سید محمد سعیدی در نشست صمیمی با مدیران رسانه‌های استان قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار داشت: قم شهری است که از نظر جایگاه معنوی و فرهنگ عمومی مردم متدین آن، ویژه است، اما همه افرادی که به قم وارد می‌شوند نگاه ویژه به قم ندارند و نمی‌توان برخوردهای سلبی با آن‌ها صورت بگیرد.

وی با اشاره به وضعیت مونوریل قم گفت: در سفر هیئت دولت به استان قم، به آقای رئیسی گفتم برای اجرای طرح مونوریل تصمیم بگیرید تا این طرح نیمه‌تمام نماند و تعیین تکلیف شود.

امام‌جمعه قم با اشاره به این‌که در مورد این طرح دیگر سختگیری نداریم، اضافه کرد: از همان ابتدای اجرای مونوریل از مسئولان درخواست کردیم این طرح اجرایی نشود، ولی امروز که مونوریل به این مرحله رسیده و هزینه‌هایی از بیت‌المال انجام‌شده، درست نیست که تخریب شود.

وی بروز آسیب‌های اجتماعی را مورد توجه قرار داد و افزود: فضای مجازی و انتظاری که در این فضاها هست تا محل خواب و استراحت جوانان رفته و کل شهر و کشور را گرفته است.

نماینده ولی‌فقیه در استان قم ادامه داد: از شهرداری نسبت به ساماندهی اطراف حرم حضرت معصومه(س) درخواست کرده‌ایم و این کار در دستور کار شهرداری است.

وی همچنین با اشاره به شایعات تخریب برخی موقوفات حرم حضرت معصومه(س)، تصریح کرد: به‌هیچ‌وجه چنین اقداماتی در دستور کار مسئولان حرم مطهر نیست.***

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcj.temfuqea8sfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما