تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۹
کد مطلب : 6723
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم از تشکیل کمیته‌های ده‌گانه برای برگزاری جشن‌های نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران خبر داد.
تشکیل کمیته‌های ده‌گانه ستاد تسهیلات زائرین شهرداری قم برای جشن‌های نیمه شعبان/استقرار ستادهای هشت‌گانه
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سید محسن میرهادی در دومین جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر  شهرداری قم از تشکیل کمیته‌های ده‌گانه این ستاد برای برگزاری جشن‌های نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران خبر داد و اظهار کرد: بر اساس برنامه‌های سال‌های قبل، ۱۰ کمیته اجرایی، ایمنی و امداد، تأمین ارزاق و مایحتاج زائرین، اسکان، اطلاع‌رسانی، نظارت، آمار و ارزیابی، حمل‌ونقل و ترافیک، انتظامی، فرهنگی و زیباسازی فعال شده‌اند و جلسات تخصصی آن‌ها در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه کمیته‌های اجرایی ذیل این کمیته‌ها در سطح مسجد مقدس جمکران، پارکینگ‌ها و پارک‌سوارها ایجادشده است، ابراز کرد: ستاد شماره یک در جمکران، بلوار انتظار جنب پارکینگ یاوران مهدی؛ ستاد شماره دو در جمکران، خیابان ظهور، جنب پارکینگ ناظم زاده؛ ستاد شماره سه در خیابان امام حسن عسکری(ع)؛ ستاد شماره چهار در بلوار پیامبر اعظم(ص) جنب پارکینگ انسجام؛ ستاد شماره پنج در جمکران، بلوار انتظار؛ ستاد شماره ۶ در ابتدای خیابان ظهور؛ ستاد شماره هفت در پارکینگ حرم و درنهایت ستاد شماره هشت در حرم مطهر راه‌اندازی می‌شوند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: نقشه پارکینگ‌ها و پارکسوارهای اطراف مسجد مقدس جمکران باید به‌روزرسانی شود که این کار در حال انجام است.

میرهادی با اشاره به ساماندهی ایستگاه‌های صلواتی برای خدمات‌دهی در بلوار پیامبر اعظم(ص) و اطراف مسجد مقدس جمکران، خاطرنشان کرد: به‌روزرسانی سرویس‌های بهداشتی و تهیه سرویس بهداشتی‌های جدید از موضوعات اساسی است که باید طی سه هفته آینده توسط مناطق انجام شود.***/ع

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcj.8emfuqeatsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما