تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۳
کد مطلب : 6720
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: برنامه‌های مختلفی همچون جنگ‌های شادی در ایام نیمه شعبان و نوروز در محلات و بوستان‌ها و همچنین در بلوار پیامبر اعظم(ص) پیش‌بینی‌شده که با همت نیروهای سازمان اجرایی خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد طباطبایی نژاد در دومین جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم، با اشاره به اینکه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم برای ایام نیمه شعبان و نوروز ۱۴۰۱ برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده است، اظهار کرد: طبق روال هرساله، برنامه‌های سازمان از اول ماه شعبان آغاز می‌شود و امسال این برنامه‌ها تا پایان روز سیزدهم فروردین ادامه خواهد داشت.

به گفته وی، برنامه‌های مختلفی همچون جنگ‌های شادی در ایام نیمه شعبان و نوروز در محلات و بوستان‌ها و همچنین در بلوار پیامبر اعظم(ص) پیش‌بینی‌شده که با همت نیروهای سازمان اجرایی خواهد شد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با اشاره به اینکه بیش از ۲۰ غرفه فرهنگی در مسیر پیاده‌روی زائران نیمه شعبان در بلوار پیامبر اعظم(ص) برپا خواهد شد، گفت: اجرای سرودهای خیابانی در ایام نیمه شعبان و نوروز و همچنین برگزاری شب‌شعر و محفل ادبی از دیگر برنامه‌هایی بوده که در این ایام برگزار خواهد شد.***/ع

 

خبرنگار محمد سعید قادری

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcg.x93rak9uzpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما