تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۵۳
کد مطلب : 6714
مدیرکل مدیریت بحران استان قم، خواستار تحت پوشش قرارگرفتن تجهیزات آسیب‌دیده سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم به‌ویژه در حوادث خارج از محدوده شهری شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری  محسن اروجی در جلسه شورای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم که با حضور دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم برگزار شد، اظهار داشت: تمام تجهیزات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم که در حوادث و عملیات‌ها دچار آسیب شدند باید تحت پوشش بیمه قرار بگیرند.

وی با اشاره به‌ضرورت تجهیز و به‌روزرسانی تجهیزات آتش‌نشانی، تصریح کرد: مدیریت بحران قم با همکاری و تعامل با شهرداری برای رایزنی با وزارت کشور جهت تهیه تجهیزات آمادگی دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم، با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی سازمان آتش‌نشانی قم ابراز کرد: در تمام حوادث غیرمترقبه‌ای که در سطح استان قم اتفاق می‌افتاد سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم حضور به هنگام و پررنگی دارد.

وی خاطرنشان کرد: سازمان آتش‌نشانی قم معین تهران در امر امداد و نجات با جمعیتی بیشتر از استان قم است و لازم است تا برای امدادرسانی مطلوب نسبت به تکمیل تجهیزات این سازمان اقداماتی صورت بگیرد.***/ش

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcj.vemfuqeaxsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما