تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۲
کد مطلب : 6702
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از اجرای تمرین آمادگی برای برگزاری مانور در بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) خبر داد و گفت: مانور اصلی در هفته آینده در این بیمارستان برگزار می‌شود.
اجرای تمرین آموزشی مانور آتش‌نشانی در بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) قم/آمادگی سازمان آتش‌نشانی برای برگزاری مانورهای مشترک
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری حمید کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به اهمیت برگزاری مانورهای آتش‌نشانی برای افزایش و ارتقای آمادگی‌ها اظهار داشت: با توجه به اهمیت مراکز بهداشتی، پزشکی و درمانی، و با هماهنگی‌های انجام‌شده با مدیریت بیمارستان امیرالمؤمنین(ع)، قرار است در هفته آینده مانور مشترکی بین عوامل آتش‌نشانی و کارکنان این بیمارستان برگزار شود.

وی با بیان اینکه در این مانور موضوعات مختلفی مانند خروج اضطراری، کار با خاموش‌کننده‌های دستی، خارج کردن مصدومین و… انجام می‌شود، ابراز کرد: امروز با حضور عوامل آتش‌نشانی و کارکنان بیمارستان برای تمرین و افزایش هماهنگی‌ها و جانمایی خودروهای عملیاتی، تمرینی برگزار شد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ادامه داد: امروز با حضور کارکنان بیمارستان، تمرین‌های اولیه برای آمادگی مانور اصلی که قرار است در هفته آینده برگزار شود، انجام پذیرفت.
وی با تأکید بر اینکه برگزاری این مانورهای در مراکز درمانی بسیار مهم است، تصریح کرد: سال گذشته نیز چنین مانور در بیمارستان امام رضا(ع) برگزار و کارکنان و خدمه این بیمارستان آموزش‌های لازم در مواقع اضطراری را فرا گرفتند.
کریمی خاطرنشان کرد: سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم آماده برگزاری مانورهای مشترک با تمامی مراکز بیمارستانی، درمانی، سازمان‌ها و ادارات برای ارتقای آمادگی‌ها است.***

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcg.z93rak9uxpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما