تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۳
کد مطلب : 6669
با حکم شاهچراغی به معتمدی بالاخره بهشتی از معاونت عمرانی استاندار ی قم برکنار شد.
برکناری مرد شماره یک پروژه‌های عمرانی استان/ آیا گره کور پروژه‌های شهری باز می‌شود؟
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری  هماهنگی و ارتباط بین مدیران شهری با مدیران استان قم در طی چند سال اخیر همواره خبرساز شده و در برخی از زمان‌ها شاهد مصاحبه‌های تندوتیز از سوی برخی از اعضای شورا و معاونان شهرداری بودیم که دامنه اختلافات را به رسانه‌ها نیز باز کرد.

شاید مصداق بارز و مشخص این اختلاف را در پروژه شهید کیوانفر مشاهده کرد، جایی که حتی رأی و نظر استاندار سابق هم چاره‌ساز نشد به‌طوری‌که پروژه شهید کیوانفر که یکی از حیاتی‌ترین پروژه‌های شهری در منطقه 3 شهرداری بود با وجود طی‌کردن مراحل قانونی در ایستگاه معاونت عمرانی استانداری قم برای همیشه متوقف شد.

به‌هرحال مخالفت‌هایی که از سوی معاونت عمرانی استانداری قم صورت گرفت موجب شد که این پروژه علی‌رغم تاکید شهردار و شورای اسلامی شهر قم به سرانجام نرسد هرچند که شهردار قم نیز آنچنان اصراری بر اجرای پروژه نکرد.

حال با برکناری بهشتی معاون عمرانی استاندار  و انتخاب معتمدی - از مدیران اصفهانی که با آقای سقائیان نژاد وارد قم شد - این انتظار می‌رود که گره کور پروژه‌های شهری مانند پروژه شهید کیوانفر باز شود و علاوه بر این ارتباط و هماهنگی خوبی بین مدیران استان با مدیران شهری برقرار شود.

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdci.qaqct1aq3bc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما