تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۹
کد مطلب : 6647
مسئول اوقاف کهک گفت: 10 ویژه برنامه شاخص به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و با محوریت بقاع متبرکه شاخص این بخش برنامه‌ریزی شده است.
اجرای 10 ویژه برنامه شاخص فاطمی در بقاع بخش کهک
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری  به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام علی عزیزی با تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه اظهار کرد: بر این اساس برنامه‌های مختلفی با محوریت بقاع شاخص بخش کهک تدارک دیده شده است.
وی افزود: همایش رهروان یاس نبوی ویژه خواهران، چهارشنبه 15 دی ماه و از ساعت 11 در آستان مقدس امامزادگان زینب(س) و هاشم(ع) برگزار می‌شود؛ در این مراسم که با همکاری هیئت ریحانة النبی(ص) تدارک دیده شده، حجت‌الاسلام قرائتی سخنرانی و مداحی می‌کند.
مسئول اوقاف و امور خیریه کهک از برپایی خیمه معرفت و پاسخگویی به احکام شرعی و نیز نمایشگاه بیت الاحزان حضرت زهرا(س) در این بقعه متبرکه خبر داد و خاطرنشان کرد: مراسم شام غریبان حضرت زهرا(س) نیز در موقوفه عربشاهی برگزار می‌شود؛ حجت‌الاسلام موسوی سخنران و سید مهدی ذو شرافتین مداح این برنامه هستند که با همکاری هیئت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و از ساعت 18:30 پنجشنبه 16 دی ماه برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: سوگواره یاس نبوی نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدی و مداحی ابوالقاسم قاسمی با همکاری هیئت محبان العباس، پنجشنبه 16 دی ماه و از ساعت 11 در آستان مقدس امامزاده فاضل(ع) روستای بیدهند تدارک دیده شده است.
عزیزی به ویژه برنامه دیگری با محوریت قرائت زیارتنامه فدکیه در بقاع شاخص بخش کهک اشاره و ابراز کرد: این مراسم پنجشنبه 16 دی ماه و از ساعت 11 با حضور مبلغان فعال بقاع متبرکه این بخش برگزاری می‌شود.
مسئول اوقاف و امور خیریه کهک عنوان کرد: قربانی و اطعام سوگواران فاطمی نیز پنجشنبه 16 دی ماه همزماه با سالروز شهادت حضرت زهرای مرضیه(س) و با محوریت آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع) تدارک دیده شده است.
وی افزود: تبلیغ مجازی از طریق کانال‌های شبکه‌های اجتماعی نیز در دستور کار قرار دارد به طوری که کانال شاخه طوبی در پیامرسان واتس اپ، کرمجگان آنلاین در پیامرسان ایتا، فردوئی‌ها در ایتا و کانال آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع) به این مهم می‌پردازند.


 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdce.e8pbjh8pf9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما