تاریخ انتشار :سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۵
کد مطلب : 6547
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف گفت: از سال 98 تاکنون 34 هزار نفر دوره تبلیغی برگزار شده و هشت هزار نفر از قم و 25 هزار نفر از طلاب مستقر و بومی در بقاع متبرکه و مناطق گوناگون کشور در آنها شرکت کرده‌اند.
34 هزار نفر ساعت دوره آموزشی برای مبلغان اوقاف برگزار شده است/ تولید و انتشار 30 هزار محتوای مذهبی درشبکه‌های اجتماعی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری   به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا عادل ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی اظهار کرد: بخشی از فعالیت‌های سازمان اوقاف به امور تبلیغی و در چارچوب اداره کل اعزام مبلغ اختصاص دارد که شامل اعزام مبلغ به بقاع متبرکه و مناطق کمتر برخوردار و دورافتاده می‌شود.
وی افزود: در دو سال اخیر که با شیوع کرونا هم روبرو بودیم، سعی کردیم استانداردهای بهداشتی را به دقت رعایت کنیم و در زمینه اعزام مبلغ هم از شیوه‌های نوین بهره ببریم.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه جلسات حضور با مبلغان برای سامان‌دهی و برگزاری دوره‌های آموزشی با مقاصد مختلف تبلیغی با در نظر گرفتن پروتکل‌های ستاد مقابله با کرونا برگزار شده است گفت: بر این اساس و از سال 98 تاکنون 34 هزار نفر دوره تبلیغی برگزار شده و هشت هزار نفر از قم و 25 هزار نفر از طلاب مستقر و بومی در بقاع متبرکه و مناطق گوناگون کشور در آنها شرکت کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه پشتیبانی از 1500 نفر از مبلغان سازمان تبلیغات اسلامی نیز توسط سازمان اوقاف صورت می‌گیرد خاطرنشان کرد: علاوه بر تبلیغ حضوری، حضور طلاب و مبلغان در فضای مجازی هم تقویت شده است.
عادل تصریح کرد: بر این اساس هزار کانال در شبکه‌های اجتماعی مختلف توسط واحدهای فرهنگی بقاع متبرکه سراسر کشور ایجاد شده که هشت کارگروه مختلف در موضوعات گوناگون همچون قرآن، سبک زندگی، احکام، وقف، مشاوره خانواده و روانشناختی، کودک و نوجوان و انقلاب اسلامی، پشتیبانی محتوایی آنها را انجام می‌دهند.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: با همراهی همه جانبه طلاب و مبلغان فعال در فضای مجازی، تاکنون حدود 30 هزار محتوای رسانه‌ای شامل عکس، فیلم، متن و کلیپ تولید و در شبکه‌های اجتماعی توزیع شده است البته حضور مبلغان در فضای مجازی فارغ از محدودیت‌های کرونا، در آینده نیز ادامه می‌یابد.
وی افزود: همچنین 14 دوره غیر حضوری آموزشی برای هزار نفر از مبلغان سازمان اوقاف برگزار شده است که محتواهای گوناگون را شامل شده و یکی از اولویت‌ها آن، بحث فرزندآوری و افزایش جمعیت است.

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcd.o092yt0k5a26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما