تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب : 6515
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان این که مردم از حرف درمانی خسته شده‌اند، گفت: خدمت مسئولان را مردم باید بر سر سفره ببینند.
مردم از حرف درمانی خسته شده‌اند/ خدمت مسئولان را مردم باید بر سر سفره ببینند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری  حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی ذوالنور پیش از ظهر امروز  در مراسم گرامیداشت یوم‌الله سیزدهم آبان که در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار داشت: در روزهای اخیر شاهد رشادت و  دلیری پاسداران این مرزوبوم بودیم که اجازه ندادند که کشتی‌های آمریکای جنایتکار نفت ایران را سرقت کند.
وی ادامه داد: دلاورمردان ایران سینه دریا را شکافتند و با وجود حضور و مانور آمریکایی‌ها، نفت ملت را پس گرفتند، این حماسه‌ها ناشی از قیام امام راحل (ره) در مقابله با کاپیتولاسیون و همراهی مردم انقلابی با ایشان است که بخشی مهمی از وقایع ۱۳ آبان را تشکیل می‌دهد.
ذوالنور با اشاره به اهمیت یوم‌الله 13 آبان ابراز داشت: در چنین روزی، ۵۶ تن از دانش‌آموزان ما توسط عوامل رژیم پهلوی به شهادت رسیدند و صدها نفر نیز زخمی شدند.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: باید یوم‌الله ۱۳ آبان را زنده نگاه داشت و آفرین گفت به مردمی که بعد از گذشت بیش از ۴۳ سال از انقلاب اسلامی هنوز هم این حماسه را گرامی می‌دارند و از این ارزش‌ها دفاع می‌کنند، پیام ۱۳ آبان هنوز هم در حال پیداکردن شعاع بیشتری است اما روش‌های آن تغییر کرده است. 
وی با بیان اینکه امروز رنگ مبارزه تغییر کرده ولی راهبرد مبارزه با آمریکا تغییر نکرده است، گفت: مبارزه با آمریکا در حقیقت تقویت پایه‌ها و باورهای دینی مردم و اجتناب از هر عملی است که تقید و تدین مردم را تهدید می‌کند.
ذوالنور با اشاره به روش‌های تهاجم دشمن اظهار کرد: امروز مهم‌ترین شگرد دشمن برای دین‌زدایی و خارج کردن مردم از دایره باورها و اعتقاداتشان زنده کردن روش‌هایی است که در آندلس و سایر بلاد اسلامی استفاده کردند.
وی اضافه کرد: دشمنان با ترویج فرهنگ بی‌بندوباری، بی‌حیایی، بی‌حجابی و ابتذال‌، کاری می‌کنند که جوان را از درون تهی کنند و هویت اسلامی و شخصیت او را از بین ببرند و جوان از درون تهی شده مرده‌ای است که هیچ نگرانی از او ندارند.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ناامید کردن مردم را مهم‌ترین هدف آمریکا عنوان کرد و گفت: مردم از حرف درمانی خسته‌اند، خدمت ما را مردم باید بر سر سفره ببینند باید در مقابله با فساد مشاهده کنند، صرف شعار کفایت نمی‌کند.
وی به هدایت های داهیانه امامین انقلاب در طی 42 سال گذشته اشاره کرد و افزود: در راس نظام امامین انقلاب در حل مشکلات مردم چیزی کم نگذاشتند، مردم نیز همه بار انقلاب را به دوش کشیدند و در انجام وظیفه خود چیزی کم نگذاشتند، هرچه کم کاری داریم در لایه دوم است که مسئولان هستند.
ذوالنور  با اشاره به این که باید روحیه کار انقلابی در این لایه تقویت شود، افزود: نباید اجازه داد مسئولان در انجام اقدام‌های خود دچار اشتباه محاسباتی شوند، دشمن می‌خواهد نشان دهد مشکلات به دلیل مرگ بر آمریکا گفتن است در حالی که همه مشکلات در دوری از آرمان‌های انقلاب است.


خبرنگار حسن محمدی مطلع

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdci.zaqct1awwbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما