تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۹
کد مطلب : 6467
بازارچه عرضه محصولات خانگی طرح شمیم خدمت با همکاری بسیج سازندگی استان قم در حرم مطهر امامزادگان ابراهیم و محمد(ع) برپا شد.
برپایی بازارچه محصولات خانگی در حرم امامزاده ابراهیم(ع) قم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری  محمد جواد کریمی با اشاره به اجرای طرح شمیم خدمت توسط اداره کل اوقاف استان در راستای توسعه کسب و کارهای خانگی و توانمندسازی افراد برای ایجاد تولید و بازاریابی محصولات اظهار کرد: بر این اساس مرکز افق امامزادگان ابراهیم و محمد(ع) با همکاری بسیج حوزه فاطمیه، اقدام به تشکیل بازارچه حمایت از محصولات خانگی کرده است.

وی افزود: این بازارچه در قالب طرح اقتصاد مقاومتی بسیج و طرح شمیم خدمت اوقاف راه‌اندازی شده است.

مدیر مرکز افق آستان مقدس امامزادگان ابراهیم و محمد(ع) با بیان اینکه بسیج سازندگی پیش از این تسهیلاتی را در اختیار مددجویان تحت پوشش خود قرار داده بود تا اقدام به راه‌اندازی کسب و کارهای خانگی کنند گفت: این افراد بعد از آموزش‌های لازم، محصولات خانگی مثل میوه خشک، ترشیجات و همچنین صنایع دستی را تولید و عرضه می‌کنند.

وی ادامه داد: بعد از اعلام فراخوان، ۴۰ نفر برای شرکت در این بازارچه ثبت نام کردند و در مرحله بعد با همکاری نهادهای ذیربط و تایید افراد و محصولات، بازارچه مذکور از روز یکشنبه ۲۸ آذرماه آغاز بکار کرد و تا روز جمعه نیز دایر خواهد بود.

کریمی عنوان کرد: ساعات کار این نمایشگاه هر روز از ساعت ۹ تا ۱۷ است و غرفه‌های متعددی در قالب آن تشکیل شده‌اند همچنین از برنامه‌های جانبی می‌توان به خطبه‌خوانی فدکیه، پاسخگویی به مسائل شرعی، مشاوره روانشناختی و خانوادگی و توزیع نذورات اشاره کرد.

مدیر مرکز افق آستان مقدس امامزادگان ابراهیم و محمد(ع) با بیان اینکه بازارچه محصولات خانگی در شبستان حرم مطهر دایر شده است گفت: مجوز بهداشتی محصولات خوراکی از سوی نهادهای ذیربط صادر شده و عموم شهروندان می‌توانند با خیال راحت محصولات مورد نظر خود را تهیه کنند.

وی خاطرنشان کرد: روزانه بیش از ۴۰۰ نفر از این بازارچه بازدید و اقدام به خرید می‌کنند.

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdce.p8pbjh8ef9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما