تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب : 6393
هرچند که شاهچراغی استاندار قم تلویحاً تغییر صددرصدی مدیران استان را رد کرده اما بااین‌وجود همچنان مدیران استان در برزخ ماندن یا رفتن قرار دارند.
مدیران استان در برزخ ماندن یا رفتن! / مدیرکل مغضوب سرمست در کانون توجه
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری  تعیین تکلیف مدیران استان قم در دولت سیزدهم این روزها می‌تواند یکی از اصلی‌ترین برنامه‌ای استاندار قم باشد به‌خصوص این که آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور خود خواستار تغییر مسببان وضع موجود کشور شدند، به‌هرحال این حق طبیعی هر استانداری است که با مدیران هماهنگ با دولت کار کند اما طولانی شدن این پروسه قطعاً به ضرر استان قم تمام خواهد شد.

در این میان باید گفت بهرام سرمست استاندار سابق قم هیچگاه گرایش اصلاح‌طلبی‌اش را کتمان نکرد اما بااین‌وجود یکی از معدود استانداران پرتلاش استان در یک دهه اخیر بود.

وی که وارث مدیریت سکون صادقی و البته مدیریت جنجالی صالحی منش در استان قم بود، توانست در دوران حضورش ارتباط با مراجع عظام و علما را حفظ کرده و با نمایندگان اصول‌گرا هم بیشترین تعامل را داشته باشد

هرچند که انتصابات ماه‌های آخر وی حرف‌وحدیث‌های فراوانی به همراه داشت اما نمی‌توان از گلایه‌ها و انتقادهای روز پایانی وی در خصوص یکی از مدیران ارشدش به‌سادگی گذشت.

 

وی که در آخرین جلسه خود به‌صورت غیرمستقیم از کش‌دار بودن انتخاب استاندار جدید قم گلایه کرد طی صحبت‌هایی تند صبوری مدیرکل راه و شهرسازی را موردتوجه قرارداد و گفت: اگر در این دولت هم در سمت خودم باقی بمانم که احتمال آن بسیار ضعیف است اولین مدیری که عزل می‌کنم آقای صبوری مدیرکل راه و شهرسازی است.

این انتقادهای تند استاندار سابق قم در برابر مدیران و جمعی از سرمایه‌گذاران استان قم درست در آخرین روز حضورش در استانداری قم رخ داد تا همه نگاه‌ها به سمت مدیرکل راه و شهرسازی جلب شود.

حال با روی کار آمدن شاهچراغی بازهم مدیرکل و راه و شهرسازی در کانون توجه قرار دارد به‌هرحال استاندار قم به‌خوبی می‌داند که اصلی‌ترین شعاری که رئیس‌جمهور دولت سیزدهم بر روی آن تاکید کرده ساخت سالانه یک میلیون مسکن در کشور است که همین امروز هم 4 ماه از سال اول دولت گذشته که نشان می‌دهد که به چه اندازه زمان برای عملی کردن این شعار در حال سپری شدن است.

از همین رو انتخاب مدیرکل راه و شهرسازی نه‌تنها د ر قم بلکه در سایر استان‌ها نیز قطعاً با وسواس خاصی صورت خواهد گرفت و باید منتظر ماند و دید که آیا شاهچراغی کاری که سرمست نتوانست آن را انجام بدهد، انجام می‌دهد یا این که باید منتظر ادامه کار صبوری در مدیریت کل راه و شهرسازی استان قم باشیم.

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcc.oqea2bq11la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما