تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب : 6385
مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم از تدوین برنامه عملیاتی مناطق هشتگانه خبر داد و گفت: در برنامه عملیاتی مناطق هشتگانه نقش و جایگاه هریک از پرسنل حوزه خدمات شهری و مناطق مشخص‌شده و در صورت بروز هرگونه مشکل، هر فردی نقش خود را ایفا می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری  علی‌اکبر رحیمی در حاشیه اجرای طرح عملیات زمستانه شهرداری قم، در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، به نحوه اجرای مانور زمستانه اشاره کرد و اظهار داشت: هرسال این مانور با اورهال شدن تجهیزات و رفع کمبودهای سال گذشته اجراشده و تمهیدات لازم برای رفع نواقص اندیشیده می‌شود.
وی از آمادگی مدیریت بحران در پشتیبانی از مناطق هشتگانه خبر داد و افزود: مجموعه مدیریت بحران مانند سنوات گذشته ضمن آمادگی برای پشتیانی همکاران خدمات شهری به‌عنوان پشتیان مناطق هشتگانه حضور پررنگی دارد.
مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم ادامه داد: این مرکز امروز با بخشی از تجهیزات خود در مانور شرکت کرده و بر اساس برنامه‌ریزی عملیاتی که از قبل تدوین‌شده خدمات خود را ارائه خواهد داد.
وی همچنین از تدوین برنامه عملیاتی مناطق هشتگانه خبر داد و تصریح کرد: در برنامه عملیاتی مناطق هشتگانه نقش و جایگاه هریک از پرسنل حوزه خدمات شهری و مناطق مشخص‌شده و در صورت بروز هرگونه مشکل، هر فردی نقش خود را ایفا می‌کند و ما نیز به‌عنوان ***/ن

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcd.j092yt0ska26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما