تاریخ انتشار :شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۴۸
کد مطلب : 6323
اندر احوالات تدابیر دوساله آقای خاص در دفتر تبلیغات اسلامی؛

درب بسته دفتر تبلیغات اسلامی به روی خبرنگاران استان با دعوت‌های گزینشی!

نشست‌های خبری بی‌سروصدا و با حضور رسانه‌های گلچین شده‌ از تدابیر دوساله آقای خاص در دفتر تبلیغات اسلامی است که همچنان ادامه دارد.
درب بسته دفتر تبلیغات اسلامی به روی خبرنگاران استان با دعوت‌های گزینشی!
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری  به جرات می‌توان گفت که دفتر تبلیغات اسلامی جزء معدود ارگان‌هایی است که در دو سال اخیر و با میدان‌داری کارشناس روابط‌عمومی خود اجازه نداده که خبرنگاران رسانه‌های مختلف در نشست‌های خبری این نهاد انقلابی حضور داشته باشند.
در واقع عدم دعوت عمومی از رسانه‌های استان قدمتی نزدیک به دو سال دارد دقیقاً از زمانی که بسیاری از نیروهای انقلابی نسبت به عملکرد این نهاد انتقادات جدی را در رسانه‌ها بیان کردند.
به عبارت ساده‌تر از همان زمان برگزاری نشست‌های خبری این نهاد گزینشی بوده و هیچگاه به‌صورت عمومی از رسانه‌های استان برای پوشش خبری نشست‌های خبری دعوت به عمل نیامده تا این جلسات با کم‌ترین حاشیه و سوال احیاناً چالشی روبرو شود.
حال بگذریم که نگارنده به یاد ندارد که حتی رئیس‌دفتر تبلیغات در همان نشست‌های گزینشی هم پاسخگوی سوال خبرنگاران بوده باشد.
هفته گذشته نیز بار دیگر شاهد برگزاری یکی دیگر از این نشست‌های گزینشی بودیم که اعتراض بسیاری از خبرنگاران را به همراه داشت به‌هرحال در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این انتظار می‌رود که مدیران در چنین برنامه‌هایی پاسخگوی سؤالات همه رسانه‌ها از طیف‌های و جریان‌های مختلف باشند.
در واقع باید گفت این رویه غلط و اشتباهی است که دفتر تبلیغات با میدان‌داری آقای کارشناس در دو سال اخیر در پیش گرفته است و مشخص نیست تا چه زمانی این موضوع ادامه خواهد داشت.






عباسعلی محمدی مطلع

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcf.0dviw6dmmgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما