تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۳
کد مطلب : 6277
جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری به‌منظور بررسی مشکلات و مسائل مختلف مجتمع بزرگ امام خمینی (ره) شامل بازار شمسه و پارکینگ طبقاتی زائر با حضور در این مجتمع به ارزیابی وضعیت موجود و بحث و تبادل‌نظر در خصوص راهکارهای رفع مشکلات پرداختند.
بازدید جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری از مجتمع بزرگ امام خمینی (ره)
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر، به دنبال گزارش‌هایی از مشکلات مختلف مجتمع بزرگ امام خمینی و لزوم تسریع و تلاش در جهت رفع این مشکلات، بازدید میدانی از این مجتمع با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران ارشد شهرداری قم برگزار شد.

در این بازدید تخصصی دهناد رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل و نیازمند عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر قم و همچنین طبیبی معاون حمل‌ونقل و ترافیک، حلوائی‌زاده معاون فنی و عمرانی، صفوی مدیرکل مهندسی و امور اجرایی ترافیک، میریک امامی مدیرعامل سازمان توسعه و عمران، خاکی مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر و جمعی دیگر کارشناسان امور مرتبط با این مجتمع حضور داشتند.

احصاء میدانی مشکلات مختلف در طبقات تجاری این مجتمع با نام بازار شمسه و همچنین پارکینگ طبقاتی زائر در دیگر طبقات آن از مواردی بود که در این بازدید موردتوجه قرار گرفت و تمهیدات لازم برای رفع آن ارائه شد.

در این بازدید علیرضا خاکی مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر توضیحاتی در خصوص این مجتمع ارائه داد و ضمن بیان برخی مسائل و مشکلات مجتمع بزرگ امام خمینی (ره) ازجمله پارکینگ، مسیرهای دسترسی، واحدهای تجاری و… بر ضرورت تلاش در جهت رفع این مشکلات تأکید کرد.

وی همچنین در خصوص احداث این مجتمع در نزدیکی حرم مطهر و باهدف اصلی رفع نیاز زائرین و همشهریان اظهار داشت: اقدامات زیربنایی مناسبی جهت تجهیز و راه‌اندازی مجتمع انجام‌شده و جهت تسریع دررسیدن به اهداف اصلی و رفع مشکلات موجود نیازمند حمایت و همکاری بخش‌های مختلف هستیم.***

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcd.5092yt0x5a26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما