تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۰
کد مطلب : 6275
مدیر منطقه چهار شهرداری قم با اشاره به برگزاری جلسه مدیران منطقه با معتمدین محلات و مساجد گفت: معتمدین محلات باعث تحول مساجد و محلات شده و با هم‌اندیشی و برگزاری نشست‌ها، بسیاری از مشکلات احصا و با سرعت بیشتری مرتفع می‌گردد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر منطقه چهار شهرداری قم، مهدی اصفهانیان مقدم با اشاره به اهمیت ارتباط‌گیری مستقیم مسئولان مدیریت شهری با شهروندان اظهار داشت: در راستای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر و همچنین رصد مشکلات و درخواست‌های شهروندان در سطح محلات منطقه چهار، جلسه‌ای با حضور نمایندگان و معتمدین محلات و مساجد سطح منطقه برگزار شد.

وی اقدامات منطقه را در هشت‌ماهه نخست سال جاری تشریح کرد و افزود: به همت همکاران خدوم شهرداری منطقه چهار توانستیم در بین مناطق هشتگانه رتبه نخست ارزیابی عملکرد را کسب کنیم گه این توفیق جز با همکاری و تعامل شهروندان گرامی به دست نمی‌آمد.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم اضافه کرد: در سال جاری یکی از اقداماتی که منطقه را از دیگر مناطق متمایز کرده ، عدم آب‌گرفتگی در زمان بارش‌های الهی بود که برای اجرایی شدن این طرح در سال جاری حدود ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده که طبق رصدهای انجام‌شده منطقه چهار در بین مناطق هشتگانه کمترین میزان آب‌گرفتگی معابر و شوارع را داشته است.

وی با بیان اینکه در سال جاری حدود ۴۰ هزار تن آسفالت در سطح شوارع و معابر پخش‌شده که نسبت به سال گذشته رشد داشته است، گفت: در شرایط اقتصادی موجود با تمام توان برای اجرای پروژه‌های شهرداری همت شده که تاکنون بیش از ۱۳۰ پروژه، یا به اتمام رسیده و یا در مراحل پایانی به سر می‌برد.

اصفهانیان مقدم تصریح گرد: بیش از ۱۱۰ بوستان شهری در حال حاضر در منطقه فعال بوده که به سرانه مطلوبی و استاندارد در این زمینه رسیده‌ایم، ولی سعی و تلاش ما بر این بوده که این عدد را  در سال بعد افزایش داده و بتوانیم فضاهای تفریحی و تفرجگاه‌های جنگلی بیشتری را در اختیار شهروندان محترم قرار دهیم.

وی با تأکید بر اینکه بیش از ۹۵ درصد مواردی که در جلسه قبل توسط کارگروه‌های مشورتی دفتر آقای امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اعلام‌شده انجام‌شده است، ابراز کرد: این نشانه عزم منطقه در راستای خدمات‌رسانی مطلوب و رفع مشکلات شهروندان است.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم یادآور شد: مساجد به‌عنوان معنوی‌ترین و مردمی‌ترین سازمان‌های مردم‌نهاد ظرفیت بالایی را در منطقه برخوردارند و این کارگروه می‌تواند به‌عنوان پل ارتباطی بین شهرداری و محلات و مساجد مشکلات احتمالی را رصد و در حل آن تسریع بخشد.

وی با اشاره به اینکه اولویت مدیریت شهری محله محوری و مسجد محوری است اذعان کرد: اعضای کارگروه مشورتی و معتمدین محلات باعث تحول مساجد و محلات شده و با هم‌اندیشی و برگزاری نشست ها، بسیاری از مشکلات احصا و با سرعت بیشتری مرتفع می‌گردد.

گفتنی است این جلسه با حضور اورعی دبیر کارگروه‌های مشورتی دفتر امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از نمایندگان و معتمدین محلات و مساجد سطح منطقه برگزار گردید.***

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcb.zb0urhb5siupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما